
Δύο νέες έρευνες από τη Deloitte και τη SevenRooms σκιαγραφούν μια εικόνα για το πώς αλλάζουν οι απαιτήσεις των επισκεπτών μετά την πανδημία και τους ταξιδιωτικούς περιορισμούς και παρουσιάζουν τις κινήσεις που πρέπει να κάνουν οι ξενοδόχοι για να κρατήσουν τους επισκέπτες χαρούμενους και να τους προσελκύσουν ξανά.
Τα ευρήματα
Σύμφωνα με τα ευρήματα, οι επισκέπτες θα κάνουν κράτηση μόνο σε ξενοδοχεία που προσφέρουν πολλές υπηρεσίες που σχετίζονται με την υγεία και την ασφάλεια.
- Το 34% είπε ότι ήταν «πιο διατεθειμένο» να κάνει κράτηση σε ξενοδοχεία που λειτουργούν με μειωμένη χωρητικότητα επισκεπτών.
- Το 30% δήλωσε ότι θα μείνει σε ένα ξενοδοχείο που προσφέρει εξετάσεις υγείας για τους επισκέπτες κατά την άφιξη, ενώ
- Το 41% θα μείνει σε ένα κατάλυμα που προσφέρει πριν από τη διαμονή ενημέρωση που σχετίζεται με μέτρα υγείας και ασφάλειας.
- Η τεχνολογία ανέπαφων επαφών προσελκύει μόνο το 20% των ερωτηθέντων.
- Το 67% είπε ότι θα τερματίσει τη διαμονή του νωρίς εάν το προσωπικό του ξενοδοχείου φαίνεται ή ακούγεται άρρωστο.
- Το 63% δήλωσε ότι θα φύγει εάν ένα ξενοδοχείο είναι πολύ γεμάτο και δεν επιβάλλει κοινωνική απόσταση, ενώ ο ίδιος αριθμός ατόμων είπε ότι θα φύγει αν δεν απαιτείται το προσωπικό του ξενοδοχείου να φορά μάσκες.
- Το 58% είπε ότι οι επισκέπτες του ξενοδοχείου που φαίνονται ή/και ακούγονται άρρωστοι θα τους απομακρύνουν, ενώ
- Το 55% είπε ότι δεν θα ήταν διατεθειμένο να μείνει σε ένα κατάλυμα, όπου οι επισκέπτες δεν ήταν υποχρεωμένοι να φορούν μάσκες.
Δέλεαρ οι προσφορές
Πάντως, όπως αποτυπώνεται στην έκθεση, τα κίνητρα εξακολουθούν να προσελκύουν τους επισκέπτες, ειδικά όταν δεν είναι σίγουροι.
- Το 20% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι θα έκανε κράτηση σε ένα ξενοδοχείο εάν είχε μια προσφορά.