Όλο και περισσότεροι πράκτορες, επιχειρηματίες και εταιρείες διαχείρισης είναι πεπεισμένοι για την ανάγκη καινοτομίας στην τουριστική βιομηχανία. Θεωρούν ότι είναι απαραίτητη για τη διατήρηση ενός ορισμένου επιπέδου ανταγωνιστικότητας, ικανού να προσελκύσει τουρίστες.

Ποια όμως είναι τα βασικά κλειδιά για τον καινοτόμο τουρισμό κατά τη δημιουργία ενός τουριστικού προϊόντος.

Υπευθυνότητα στον τουρισμό

Ο υπεύθυνος τουρισμός είναι κάτι περισσότερο από μια μανία. Επιτρέπει σε κάποιον να απολαύσει τους προορισμούς ενώ είναι προσεκτικός προς το περιβάλλον, τον πολιτισμό και τους ανθρώπους. Είναι λοιπόν καιρός να στοιχηματίσετε σε προϊόντα τουρισμού που ενσωματοώνουν τη λέξη βιωσιμότητα.

Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να εκφράσετε τη βιωσιμότητα. Από τη διαμόρφωση και τη δημιουργία υπαίθριων, οικολογικών και φιλικών προς το περιβάλλον καταλυμάτων μέχρι τη διαμόρφωση τουριστικών δρομολογίων 100% υπεύθυνη για το περιβάλλον.

Εφαρμογές για κινητά

Ποιος δεν έχει σήμερα ένα smartphone; Η πραγματικότητα είναι ότι όλοι βλέπουμε ο ένας τον άλλον με ένα κινητό τηλέφωνο στην τσέπη μας. Παράλληλα αφιερώνουμε πολύ χρόνο σε αυτό, είτε μέσω του Διαδικτύου, των κοινωνικών δικτύων ή των εφαρμογών.

Οι τελευταίες μπορεί να είναι μια σημαντική καινοτόμος τουριστική διαδρομή. Παραδοσιακά έχουν θεωρηθεί ως εργαλείο για να βοηθήσουν τον ταξιδιώτη στον προορισμό.

Εάν κάποιος θέλει η εφαρμογή να έχει τα περισσότερα downloads, θα πρέπει να ενθαρρύνει το gamification. Επίσης θα πρέπει να προσφέρει εκπτώσεις ή εξαιρετικές τουριστικές υπηρεσίες για εκείνους που την έχουν. Ταυτόχρονα θα πρέπει να δίνουν αξία στο περιεχόμενο που παράγεται από το χρήστη.

Μια διαφορετική ταξιδιωτική εμπειρία

Οι ταξιδιώτες του σήμερα θέλουν να ζήσουν μοναδικές εμπειρίες πέρα από την υπηρεσία που μπορεί κανείς να τους δώσει. Αυτό περιλαμβάνει δραστηριότητες εικονικής ή επαυξημένης πραγματικότητας, που μπορεί να μετατρέψει την ταξιδιωτική εμπειρία σε μια αξέχαστη στιγμή.

Οι νέες τεχνολογίες διευκολύνουν τους πελάτες να απολαμβάνουν αυτές τις μοναδικές εμπειρίες, οι οποίες είναι θεμελιώδεις σε έναν τομέα όπως ο τουρισμός. Εδώ, τα συναισθήματα και οι αισθήσεις αποτελούν μέρος της συνολικής εντύπωσης και θα βοηθήσουν να καθοριστεί το επίπεδο ικανοποίησης.