Είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς τη ζωή χωρίς τα social media. Την τελευταία δεκαετία, το Facebook και οι άλλες κοινωνικές πλατφόρμες έχουν τροποποιήσει εντελώς τον τρόπο επικοινωνίας των ανθρώπων, μια αλλαγή με σημαντική επίδραση στη βιομηχανία μάρκετινγκ.

Και επειδή τα κοινωνικά μέσα συνεχώς εξελίσσονται, οι εμπειρογνώμονες μας δίνουν μία γεύση από το μέλλον τους.

Δημιουργικότητα, η αυθεντικότητα και η διαφάνεια
Δεν αρκεί απλά η παρουσία της επιχείρησης σας με σελίδα στα social media. Τα εμπορικά σήματα οφείλουν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης να διατηρούν σε υψηλό επίπεδο την δημιουργία περιεχομένου, την εξυπηρέτηση των πελατών και την διαφάνεια των διαφημίσεων. Ήδη, το Facebook πρόσθεσε πρόσφατα νέα εργαλεία διαφάνειας διαφημίσεων.
Με λίγα λόγια: Η δημιουργικότητα, η αυθεντικότητα και η διαφάνεια θα επικρατήσουν στο μέλλον, εκτιμούν οι ειδικοί.

Το βίντεο, πρωταγωνιστής
Το βίντεο προβλέπουν οι εμπειρογνώμονες θα συνεχίσει να κυριαρχεί στα social media. Το οπτικό περιεχόμενο θα έχει προτεραιότητα έναντι του γραπτού περιεχομένου και η εστίαση στην κοινότητα θα αποτελεί μέρος κάθε σχεδίου μάρκετινγκ. Η AR (ενσωμάτωση ψηφιακών πληροφοριών με ζωντανό βίντεο ή το περιβάλλον του χρήστη σε πραγματικό χρόνο) θα γίνει πιο προσιτή για τα εμπορικά σήματα.

Τα social media, ως επάγγελμα τα επόμενα χρόνια
Ο ρόλος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στο branding αυξάνεται στην πάροδο του χρόνου. Καθώς τα social media δεν είναι απλώς εργαλεία, θα δούμε τους επαγγελματίες των κοινωνικών μέσων να φορούν πολύ περισσότερα…καπέλα.