Η βελτίωση των υπηρεσιών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που προϋποθέτει τη βελτίωση και την ολοκλήρωση των έργων υποδομής, είναι οι στόχοι της εταιρείας για την νέα χρονιά.
«Προχωράμε μπροστά με σταθερά βήματα, τόνισε ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. καθηγητής Φίλιππος Τσαλίδης. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ βασιζόμενη στην τεχνογνωσία, στην εμπειρία, αλλά και στην ικανότητα του προσωπικού της, προχωρά σε ένα μέλλον το οποίο έχει πολλές προκλήσεις, αλλά και πολλές ευκαιρίες ταυτόχρονα.”
Σχετικά με τον προγραμματισμό των έργων αναφέρθηκε στις παρακάτω δεσμεύσεις της Διοίκησης του ΟΣΕ:
- Μέχρι τέλος Ιανουαρίου θα δοθεί Πειραιάς-Αθήνα με ηλεκτροκίνηση.
- Μέχρι τέλος Ιανουαρίου Τιθορέα-Λιανοκλάδι νέα γραμμή με ντιζελοκίνηση και μονοδρόμηση.
- Ηλεκτροκίνηση και διπλή γραμμή μέχρι τέλος Μαρτίου.
- Σε αυτή τη γραμμή υπάρχουν 2 σήραγγες μήκους 9 χιλιομέτρων περίπου, ίσως οι μεγαλύτερες στα Βαλκάνια και συνεπώς πρόκειται και πολύ μεγάλο έργο.
- Ηλεκτροκίνηση μέχρι Θεσσαλονίκη τον Ιούνιο του 2018.
- Ολοκλήρωση της σήμανσης και της τηλεδιοίκησης της διαδρομής Αθήνας-Θεσσαλονίκης μέχρι τέλος του 2018.
- Σε ό,τι αφορά στον Προαστιακό, τόσο στον οριζόντιο άξονα που είναι Κιάτο-Αεροδρόμιο, όσο και στον κάθετο άξονα που θα είναι Πειραιάς-Χαλκίδα τώρα με την ηλεκτροκίνηση, ο Προαστιακός ολοκληρώνεται σε ό,τι αφορά στην ηλεκτροκίνηση, αλλά, επισημαίνεται ότι σήμανση και τηλεδιοίκηση υπάρχει μόνο στο κομμάτι ΣΚΑ-Αεροδρόμιο.
Επίσης, o κ. Τσαλίδης σημείωσε ότι αμέσως μετά τις γιορτές η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα προκηρύξει προσλήψεις, οι οποίες στην πρώτη φάση αφορούν 60 μηχανοδηγούς, και επιπλέον επιστημονικό προσωπικό σε συγκεκριμένους τομείς, που έχει ανάγκη η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, όπως τα χρηματοοικονομικά, τον παραγωγικό τομέα, το ΙΤ, καθώς και τον στρατηγικό σχεδιασμό.
Αναφορικά με τη διαλειτουργικότητα για το ηλεκτρονικό εισιτήριο, ο κ. Τσαλίδης σημείωσε ότι «Η πλήρης διαλειτουργικότητα θα επιτευχθεί το καλοκαίρι του 2018. Πλήρης διαλειτουργικότητα σημαίνει ότι ο πολίτης που χρησιμοποιεί τα Μέσα Σταθερής Τροχιάς με οποιοδήποτε εισιτήριο έχει, ή της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ή του ΟΑΣΑ, θα μπορεί να ανεβαίνει σε οποιοδήποτε Μέσο, ή της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ή του ΟΑΣΑ για 90 λεπτά.»
Σχετικά με την ΕΕΣΣΤΥ, ο κ. Τσαλίδης δήλωσε: «’H η μητρική εταιρία, ή η θυγατρική εταιρία θα υποβάλει δεσμευτική οικονομική προσφορά.»
Για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ το 2017 υπήρξε μια χρονιά-σταθμός, καθώς στις 14 Σεπτεμβρίου έγινε μέλος μιας μεγάλης σιδηροδρομικής οικογένειας, από τις μεγαλύτερες στην Ευρώπη. Αυτό σημαίνει ότι ανοίγονται νέοι δρόμοι για έναν καινούριο κύκλο ανάπτυξης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αλλά και των ανθρώπων της, και φυσικά για πιο σύγχρονες και πιο ποιοτικές σιδηροδρομικές υπηρεσίες τόσο στον επιβατικό, όσο και στον εμπορευματικό τομέα.»