
Η παγκόσμια ταξιδιωτική αγορά εισέρχεται σε νέα φάση αυτό το φθινόπωρο, με τη Generation Z να διαμορφώνει δυναμικά τις τάσεις.
Σύμφωνα με στοιχεία της Airbnb, οι αναζητήσεις από ταξιδιώτες κάτω των 30 ετών κατέγραψαν αύξηση 26% σε σχέση με πέρυσι, επιβεβαιώνοντας τη στροφή σε πιο μακρινά και μεγαλύτερης διάρκειας ταξίδια σε περιόδους χαμηλότερων τιμών.
Η νεότερη γενιά ταξιδιωτών δίνει έμφαση στην «προσιτή πολυτέλεια», με το 80% να θεωρεί την τιμή βασικό κριτήριο κράτησης, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της Focaldata.
Παράλληλα, το 42% βλέπει το φθινόπωρο ως ιδανική εποχή για ταξίδια, εκμεταλλευόμενο τα οφέλη της shoulder season.

Οι προορισμοί που ξεχωρίζουν
Στην κορυφαία δεκάδα προορισμών με τη μεγαλύτερη δυναμική για το φθινόπωρο αναδεικνύονται το Παρίσι, η Οσάκα, το Ντουμπάι, το Μαϊάμι, το Πόρτο, η Καρταχένα, το Λονδίνο, το Μόναχο, η Πόλη του Μεξικού και το Σαντιάγκο.
Στις ΗΠΑ, ο τουρισμός φύσης σημειώνει σημαντική άνοδο. Το Βερμόντ ξεχωρίζει ως κορυφαία πολιτεία για φθινοπωρινά τοπία, ενώ η Airbnb διευκολύνει την πρόσβαση με νέες υπηρεσίες πληρωμής, όπως το «Reserve Now, Pay Later». Ιδιαίτερη απήχηση έχουν καταλύματα με έντονο τοπικό χαρακτήρα, όπως ξύλινες καμπίνες και οικολογικά σπίτια, που αντικατοπτρίζουν τη στροφή σε πιο βιώσιμες μορφές διαμονής.

“Δεύτερη θερινή σεζόν” για παραθαλάσσιους προορισμούς
Το φθινόπωρο εξελίσσεται σε «δεύτερη θερινή περίοδο» για τις παραθαλάσσιες περιοχές, καθώς οι ταξιδιώτες αναζητούν εναλλακτικούς προορισμούς με χαμηλότερο κόστος και λιγότερο συνωστισμό. Μεταξύ των περιοχών με τη μεγαλύτερη ζήτηση είναι η Νάχα στην Ιαπωνία, η Ipojuca στη Βραζιλία, η Ericeira στην Πορτογαλία, το San Andrés στην Κολομβία και η Praia Grande στη Βραζιλία.

Η νέα τάση επιβεβαιώνει τη δυναμική της Generation Z ως βασικού μοχλού ζήτησης και αναδεικνύει το φθινόπωρο ως περίοδο με αυξανόμενο τουριστικό ενδιαφέρον

























