Διακρίσεις στη δυνατότητα απενεργοποίησης της υπηρεσίας αναγνώρισης προσώπου φαίνεται πως κάνει το Facebook, σύμφωνα με τη νέα έρευνα της Consumer Reports.

Μεταξύ 31 λογαριασμών που εξετάσθηκαν για χάρη της έρευνας, στους 8 δεν μπορούσε να απενεργοποιηθεί η λειτουργία αναγνώρισης, με την Consumer Reports να καταγγέλλει το γεγονός στην Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου.

Η Consumer Report μάλιστα έφτιαξε αρκετούς νέους λογαριασμούς στο Facebook και διαπίστωσε πως σε έξι τουλάχιστον έλειπε η λειτουργία απενεργοποίησης.

Το δημοφιλές μέσο δεν παρέλειψε να απαντήσει αμφισβητώντας τα ευρήματα του οργανισμού.

Για την ιστορία η αναγνώριση προσώπου ξεκίνησε κάπου το 2010 με τα γνωστά tags- ετικέτες για να βρίσκουν οι χρήστες ευκολότερα το πρόσωπό τους σε φωτογραφίες με πλήθος ανθρώπων. Το 2017 όμως η λειτουργία εξελίχθηκε με την προαιρετική λειτουργία αναγνώρισης προσώπου και ενημέρωσης των χρηστών για ανέβασμα φωτογραφιών τους για τις οποίες υπό άλλες συνθήκες δεν θα ήξεραν.

Αξίζει να σημειωθεί, πως από την Ομοσπονδιακή επιτροπή Εμπορίου εκκρεμεί σε βάρος του Facebook πρόστιμο αξίας 5 δισ. δολαρίων εξαιτίας της αδυναμίας του Μέσου να προστατεύσει τα δεδομένα των χρηστών του, όπως είχε δεσμευθεί.

Πώς θα απενεργοποιήσετε την αναγνώριση προσώπου;

Για να απενεργοποιήσετε την αναγνώριση προσώπου του Facebook στο κινητό Android σας, μεταβείτε στην επιλογή Ρυθμίσεις> Ρυθμίσεις λογαριασμού> Ρυθμίσεις αναγνώρισης προσώπου. Επιλέξτε τη ρύθμιση «Θέλετε το Facebook να σας αναγνωρίσει σε φωτογραφίες και βίντεο;». Επιλέξτε «Όχι» για να απενεργοποιήσετε τη λειτουργία.

Στην επιφάνεια εργασίας, επισκεφθείτε την ενότητα Ρυθμίσεις> Αναγνώριση προσώπου. Κάντε κλικ στην ίδια επιλογή και απενεργοποιήστε την αναγνώριση προσώπου. Εάν απενεργοποιείτε το χαρακτηριστικό σε μια συσκευή, η ρύθμιση εφαρμόζεται στον λογαριασμό σας.