Στα «αποκαλυπτήρια» του νέου της site, αξίας 18 εκατομμυρίων δολαρίων, προχώρησε η ξενοδοχειακή αλυσίδα Four Seasons.
Το αποτέλεσμα της επένδυσης είναι μια λαμπερή ιστοσελίδα, με μια νέα διαδικασία κράτησης, ενσωματωμένα social media και προφίλ προσωπικής τεχνολογίας που επιτρέπει στους χρήστες να ορίζουν τις προτιμήσεις τους και να δημιουργήσουν μια πιο στοχευμένη online εμπειρία.
Επίσης, παρέχει μια επιλογή για κινητά, ώστε να δίνεται πρόσβαση σε μια περιοχή που περιλαμβάνει βίντεο, φωτογραφίες, τιμές δωματίων και κράτησης.
Ο Kevin May, συντάκτης και συνιδρυτής της ιστοσελίδας ταξιδιού Tnooz, είπε ότι ο νέος δικτυακός τόπος είναι εν μέρει ένα σχέδιο για να διευκολύνει περισσότερο την απευθείας σύνδεση με την επιχείρηση, αλλά και να βελτιώσει την εικόνα του brand και να δώσει στους επισκέπτες περισσότερα εργαλεία για την μικρο-διαχείριση των κρατήσεων τους.
Η εταιρεία σημείωσε 200% αύξηση στις κρατήσεις από συσκευές tablet το 2011.
Κώστας Μπιλιάνης