
Η ιδιοκτησία κατοικιδίων έχει αυξηθεί τα τελευταία χρόνια, διαμορφώνοντας τη συμπεριφορά των καταναλωτών σε πολλούς κλάδους, συμπεριλαμβανομένης της φιλοξενίας.
Στο πλαίσιο αυτό η YouGov Profiles πραγματοποίησε έρευνα προκειμένου να ανακαλύψει τις τάσεις των Αμερικανών όταν ταξιδεύουν με κατοικίδια αλλά και τι επηρεάζει τις αποφάσεις ταξιδιού και διαμονής.
- Το 44% των Αμερικανών έχουν σκύλο, καθιστώντας τον το πιο δημοφιλές κατοικίδιο.
- Το (34%) έχει γάτα.
- Το 12% διαθέτει άλλα είδη κατοικιδίων.
Προκλήσεις
Μια σημαντική πρόκληση για τους ιδιοκτήτες κατοικίδιων είναι το αυξανόμενο κόστος της φροντίδας των κατοικίδιων ζώων.
Περισσότεροι από τους μισούς (53%) των ερωτηθέντων συμφωνούν ότι «κοστίζει πάρα πολύ η φροντίδα των κατοικίδιων στις μέρες μας», αντικατοπτρίζοντας ανησυχίες για τις αυξανόμενες τιμές των τροφών για κατοικίδια, των κτηνιατρικών υπηρεσιών και άλλων εξόδων.
Ενώ ορισμένοι ιδιοκτήτες κατοικίδιων ενσωματώνουν τα ζώα τους σε σχεδόν κάθε πτυχή της ζωής τους, άλλοι ακολουθούν μια πιο επιλεκτική προσέγγιση.
Η έρευνα διαπιστώνει ότι το 42% των ιδιοκτητών κατοικίδιων συμφωνεί με τη δήλωση «παίρνω τα κατοικίδιά μου όπου μπορώ», ενώ το 46% διαφωνεί.
Επιλογή ξενοδοχείου
Για όσους φέρνουν τα σκυλιά και τις γάτες τους μαζί, η επιλογή ξενοδοχείου γίνεται ένας κρίσιμος παράγοντας.
Οι ιδιοκτήτες κατοικίδιων προτιμούν τα ξενοδοχεία Holiday Inn Express σε ποσοστό 38%. Το brand Marriott βρίσκεται στη δεύτερη θέση με 34% και ακολουθούν τα Holiday Inn με 32% και το Hilton με 32% επίσης.
Η συνολική 10άδα των προτιμώμενων ξενοδοχειακών brands διαμορφώνεται ως εξής :
- Holiday Inn Express, 38%
- Marriott, 34%
- Holiday Inn, 32%
- Hilton, 32%
- Hampton Inn, 30%
- Courtyard by Marriott, 29%
- Airbnb, 28%
- Comfort Inn, 27%
- Sheraton, 26%
- Best Western, 24%
Πώς συγκρίνονται οι προτιμήσεις των ιδιοκτητών κατοικίδιων με το ευρύ κοινό
Οι ξενοδοχειακές εκτιμήσεις του γενικού πληθυσμού παρουσιάζουν μικρές διακυμάνσεις σε σύγκριση με τους ανθρώπους που ταξιδεύουν με κατοικίδια.
Η Marriott βρίσκεται στην κορυφή της λίστας μεταξύ όλων των ενηλίκων των ΗΠΑ, με το 37% να το σκέφτεται για τη διαμονή του, ενώ ακολουθεί το Hilton με 36%.
Η Holiday Inn (34%) και η Holiday Inn Express (33%) παραμένουν ισχυροί υποψήφιοι, αν και η κατάταξή τους αλλάζει ελαφρώς.
Η Courtyard by Marriott (31%) και το Hampton Inn (28%) διατηρούν παρόμοια απήχηση μεταξύ του ευρύτερου πληθυσμού. Περίπου το ένα τέταρτο των Αμερικανών θα εξετάσει το Best Western (26%) και το Airbnb (26%). Το Comfort Inn (25%) και το Hilton Garden Inn (24%) συμπληρώνουν τη λίστα.