Σύνταξη: tourismtoday.gr

Τις πέντε προβλέψεις που θα διαμορφώσουν τη φιλοξενία το 2025, αποκαλύπτει μελέτη της IDeaS. Για να εντοπίσει τις κύριες τάσεις που θα διαμορφώσουν τη διαμονή την επόμενη χρονιά συγκέντρωσε πληροφορίες από ξενοδόχους, εταιρείες διαχείρισης και από συνεργάτες τεχνολογίας.

Αξιοποιώντας τις πληροφορίες που βασίζονται σε δεδομένα και τις καινοτόμες λύσεις, τα καταλύματα μπορούν να βελτιστοποιήσουν τα έσοδα, να βελτιώσουν τις εμπειρίες των επισκεπτών και να δημιουργήσουν βιώσιμα μοντέλα.

Οπως επισημαίνει μεταξύ άλλων ο Klaus Kohlmayr, επικεφαλής ανάπτυξης της IDeaS, «ο κλάδος της φιλοξενίας υφίσταται έναν βαθύτατο ψηφιακό μετασχηματισμό. Καθώς οι προσδοκίες των επισκεπτών συνεχίζουν να εξελίσσονται και η τεχνολογία εξελίσσεται, οι ξενοδόχοι πρέπει να προσαρμοστούν για να παραμείνουν ανταγωνιστικοί.

Το μέλλον της φιλοξενίας βρίσκεται στη διασταύρωση της τεχνολογίας, των δεδομένων και της ανθρώπινης δημιουργικότηταςς».

Η αλλαγή της φρουράς των γενεών

Οι ξενοδόχοι ασχολούνται σοβαρά με την αυξανόμενη ταξιδιωτική ζήτηση που προέρχεται τόσο από έμπειρους όσο και από ταξιδιώτες που ταξιδεύουν για πρώτη φορά.

Η αύξηση του διαθέσιμου εισοδήματος και η ανάγκη να ανταποκρίνονται στις διαφορετικές προτιμήσεις όλων, από τους Baby Boomers μέχρι τη Gen Z και τους Millennials, θα είναι κρίσιμες κατά την οικοδόμηση μιας εξατομικευμένης προσέγγισης που θα είναι τόσο βιώσιμη όσο και ουσιαστική για όλες τις ηλικίες.

Η ζήτηση βιωματικών ταξιδιών τροφοδοτεί νέες ευκαιρίες

Καθώς ο υπερτουρισμός εξακολουθεί να αποτελεί πρόκληση για τους δημοφιλείς προορισμούς, υπάρχουν νέες ευκαιρίες για τα ξενοδοχεία να προωθήσουν λιγότερο γνωστές περιοχές.

Η εστίαση σε εξατομικευμένες, επιμελημένες εμπειρίες θα είναι το κλειδί για τη βελτίωση της εμπειρίας των επισκεπτών.

 

Τα παρεπόμενα έσοδα και οι εκδηλώσεις θα έχουν νέα εστίαση

Η πίεση στην τιμολόγηση των δωματίων θα παίξει ρόλο στην αυξημένη υιοθέτηση των ηλεκτρονικών κρατήσεων και της δυναμικής τιμολόγησης για συναντήσεις και εκδηλώσεις.

Οι ξενοδόχοι θα επιδιώξουν επίσης την αυτοματοποίηση μικρότερων εκδηλώσεων για τον εξορθολογισμό των λειτουργιών και την αποδοτικότητα του προσωπικού.

 

 

Τα ξενοδοχεία θα συνεχίσουν να επενδύουν στην τεχνολογία επόμενης γενιάς

Η συνεργασία μεταξύ ανθρώπων και τεχνητής νοημοσύνης θα αυξηθεί για τη βέλτιστη τιμολόγηση και διαχείριση εσόδων.

 

Η επανάσταση του cloud θα συνεχίσει να επιταχύνεται

Τα ξενοδοχειακά συστήματα συνεχίζουν να φτάνουν στο τέλος του κύκλου ζωής τους, γεγονός που επιβάλλει τη συνεχή μετάβαση στο cloud.

Καθώς η αυξημένη πρόσβαση στα δεδομένα ενδυναμώνει τις λύσεις φιλοξενίας επόμενης γενιάς, τα σύγχρονα τεχνολογικά πακέτα θα καταστούν ζωτικής σημασίας για την ικανοποίηση των προσδοκιών των επισκεπτών της επόμενης γενιάς.