Σύνταξη: tourismtoday.gr

Η Minor Hotels ανακοίνωσε ένα ανθεκτικό ξεκίνημα για το 2025, αγνοώντας την εποχική δυσκαμψία και την αστάθεια των συναλλαγματικών ισοτιμιών, καταγράφοντας αύξηση 4% στα βασικά έσοδα και αύξηση 7% στα βασικά κέρδη EBITDA.

Ενισχυμένη από την ισχυρή ζήτηση για αναψυχή και επιχειρήσεις, η Minor Hotels μείωσε τις βασικές ζημίες της για το πρώτο τρίμηνο στα 14,7 εκατ. δολάρια, βελτίωση 57% σε σχέση με πέρυσι.

Η απότομη ανάκαμψη υπογραμμίζει τόσο την κερδοφορία του διαφοροποιημένου παγκόσμιου χαρτοφυλακίου του ομίλου όσο και τους πειθαρχημένους ελέγχους κόστους.

Η πληρότητα σε ολόκληρο το σύστημα στο παγκόσμιο χαρτοφυλάκιο της, που περιλαμβάνει περισσότερα από 560 ακίνητα, είχε άνοδο κατά μία μονάδα στο 64%, ενώ η μέση ημερήσια τιμή (ADR) ήταν στο +3% σε ετήσια βάση, αυξάνοντας το παγκόσμιο RevPAR 5%.

 

  • Η Ταϊλάνδη συνέχισε να σημειώνει καλύτερες επιδόσεις, με τα ιδιόκτητα ξενοδοχεία της χώρας να καταγράφουν αύξηση RevPAR κατά 10%, καθώς οι διεθνείς αφίξεις επιταχύνθηκαν, η συνδεσιμότητα των πτήσεων βελτιώθηκε και η παγκόσμια προβολή από την 3η σεζόν της σειράς The White Lotus του HBO –η οποία γυρίστηκε σε τέσσερα θέρετρα Minor– ενίσχυσε την προβολή της επωνυμίας.
  • Η Ευρώπη ξεπέρασε επίσης τις προσδοκίες παρά την παραδοσιακή χαμηλή σεζόν, με τα ιδιόκτητα ξενοδοχεία στην περιοχή να σημειώνουν αύξηση RevPAR 8%, με επικεφαλής τις ισχυρές συναλλαγές στην Ισπανία, την Ιταλία και την περιοχή της Μπενελούξ, υπογραμμίζοντας την ανθεκτικότητα της ζήτησης σε ολόκληρη την ήπειρο.

Η στρατηγική τιμολόγηση και οι ισχυρότερες πρωτοβουλίες απευθείας κρατήσεων, ιδίως το ντεμπούτο του νέου master brand Minor Hotels τον Μάρτιο, συνδυάστηκαν για να ενισχύσουν τη δυναμική των εσόδων.

Οι συνολικές πωλήσεις συστημάτων για ολόκληρο το χαρτοφυλάκιο παρέμειναν σταθερές το πρώτο τρίμηνο στα 1,2 δις δολάρια και αυξήθηκαν 3% σε συγκρίσιμη βάση, αφού αφαιρέθηκαν οι επιπτώσεις των συναλλαγματικών ισοτιμιών και τα πρόσφατα ανοίγματα ή εξόδους.

Η Ασία, ο Ινδικός Ωκεανός, η Μέση Ανατολή και η Αφρική κατέγραψαν συνδυαστική άνοδο 2% στις πωλήσεις συστημάτων, με τις Μαλδίβες και τη Σρι Λάνκα να συμβάλλουν στην αντιστάθμιση θέσεων αδυναμίας σε άλλες περιοχές αυτών των περιοχών.

Τα ξενοδοχεία που ανήκουν στην Minor αλλά λειτουργούν από τρίτους αύξησαν τις πωλήσεις συστημάτων σε συγκρίσιμη βάση 6%, ενισχυμένα από την ισχυρή ζήτηση σε θέρετρα στην Αφρική και την Ταϊλάνδη, ενώ ο τομέας μικτής χρήσης -που περιλαμβάνει το Anantara Vacation Club, το The Wolseley Hospitality Group, οικιστικές επιχειρήσεις, επιχειρήσεις spa και λιανικής- αύξησαν τις πωλήσεις συστημάτων 16%.

Οι προβλέψεις για τις κρατήσεις

Όσον αφορά το μέλλον, οι τάσεις στις κρατήσεις για το δεύτερο τρίμηνο παραμένουν σύμφωνες με τις προβλέψεις της διοίκησης για το υπόλοιπο του 2025.

Ο όμιλος θα αξιοποιήσει το ποικίλο χαρτοφυλάκιο επωνυμιών του, τις προσαρμόσιμες ομάδες και την ευρεία γεωγραφική του εξάπλωση για να καλύψει τη ζήτηση και να διασφαλίσει τα περιθώρια κέρδους εν μέσω της συνεχιζόμενης συναλλαγματικής και μακροοικονομικής αβεβαιότητας.