Σύνταξη: tourismtoday.gr

Στο υψηλότερο επίπεδο από την περίοδο πριν από την πανδημία εκτινάχτηκαν οι πωλήσεις αεροπορικών εισιτηρίων από ταξιδιωτικά πρακτορεία, στις ΗΠΑ τον περασμένο μήνα.

Όπως αποκαλύπτουν στοιχεία της Airlines Reporting Corp (ARC) οι πωλήσεις στα διαπιστευμένα πρακτορεία της ανήλθαν σε 5,4 δις δολάρια τον Φεβρουάριο του 2022, με αξιοσημείωτη αύξηση 253% από έτος σε έτος (Φεβρουάριο του 2021).

Σύμφωνα με την ARC, το σύνολο των καθαρών πωλήσεων σηματοδοτεί το υψηλότερο επίπεδο από τον Φεβρουάριο του 2020 λίγο πριν από την έναρξη της πανδημίας COVID-19, όταν ουσιαστικά σταμάτησαν τα ταξίδια. Το προηγούμενο υψηλό σε πωλήσεις πανδημίας ήταν 4,4 δις δολάρια τον Νοέμβριο του 2021. Από μήνα σε μήνα:

  • Οι συνολικές πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 48%.
  • Τα συνολικά ταξίδια επιβατών αυξήθηκαν κατά 21%.
  • Τα ταξίδια εσωτερικού στις ΗΠΑ αυξήθηκαν 17% και τα διεθνή ταξίδια αυξήθηκαν κατά 28%.

Την ανάπτυξη οδηγούν τα διεθνή ταξίδια

Από έτος σε έτος, τα συνολικά ταξίδια επιβατών που διακανονίστηκαν από την ARC τον Φεβρουάριο του 2022 αυξήθηκαν 114% από 9,3 εκατομμύρια σε 19,8 εκατομμύρια.

  • Η ανάπτυξη βοηθήθηκε από την αύξηση 158% στα διεθνή ταξίδια.
  • Τα ταξίδια εσωτερικού στις ΗΠΑ αυξήθηκαν κατά 96% σε ετήσια βάση, φτάνοντας τα 12,9 εκατομμύρια.

Οι τιμές των πτήσεων

Ωστόσο, οι τιμές των πτήσεων είναι αυξημένες σε σχέση με αυτήν την περίοδο πριν από ένα χρόνο.

Η μέση τιμή εισιτηρίου μετ’ επιστροφής στις ΗΠΑ τον Φεβρουάριο του 2022 ήταν 464 δολάρια, σηματοδοτώντας μια αύξηση 345 από 346 δολάρια τον Φεβρουάριο του 2021.

Το σύνολο του 2022 εξακολουθούσε να είναι στο -5% από τον μηνιαίο μέσο όρο του Φεβρουαρίου που ήταν 488 δολάρια πριν από την πανδημία.

«Η ζήτηση αναψυχής πλησιάζει τα προ της πανδημίας επίπεδα και οι επιταχυνόμενες εταιρικές ταξιδιωτικές κρατήσεις τροφοδότησαν έναν ακόμη ισχυρό μήνα πωλήσεων, δήλωσε ο Steve Solomon, αντιπρόεδρος παγκόσμιων πωλήσεων, μάρκετινγκ, λειτουργιών και εμπειρίας πελατών στην ARC.

Με την εγχώρια ταξιδιωτική αγορά των ΗΠΑ να αυξάνεται σταθερά, παρακολουθούμε τον πόλεμο στην Ευρώπη και τον αντίκτυπο του στην ισχυρή ανάπτυξη των διεθνών ταξιδιών για να ξεκινήσει η χρονιά».