
Σύνταξη tourismtoday.gr
Από την Τετάρτη 12 Νοεμβρίου, οι επιβάτες της Ryanair υποχρεούνται να έχουν την κάρτα επιβίβασης τους σε ψηφιακή μορφή στην εφαρμογή myRyanair.
Ωστόσο, η Πορτογαλία προειδοποιεί τον low cost αερομεταφορέα, ότι δεν μπορεί να αρνηθεί επιβάτες με χάρτινες κάρτες επιβίβασης.
Η κίνηση της αεροπορικής εταιρείας, έχει εγείρει ανησυχίες σχετικά με τους ηλικιωμένους επιβάτες που ενδέχεται να μην έχουν στην κατοχή τους ή να μην αισθάνονται άνετα να χρησιμοποιούν ένα smartphone.
Οι ταξιδιώτες αναρωτιούνται επίσης τι πρέπει να κάνουν εάν το τηλέφωνο τους μείνει από μπαταρία, κλαπεί ή χάσουν τη σύνδεση τους στο διαδίκτυο.
Η Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας Πορτογαλίας (ANAC) εξέδωσε οδηγίες σχετικά με τους νέους κανόνες για την αποσαφήνιση των δικαιωμάτων των επιβατών.
Αφού ανέλυσε τόσο τις πληροφορίες που παρείχε ο αερομεταφορέας στον ιστότοπο του όσο και πρόσθετες διευκρινίσεις, η ANAC καταλήγει στο συμπέρασμα ότι: «Φαίνεται ότι η Ryanair σκοπεύει να εγγυηθεί όλα τα δικαιώματα των επιβατών, συμπεριλαμβανομένων εκείνων των επιβατών με αναπηρίες, μειωμένη κινητικότητα ή που δεν διαθέτουν smartphone ή tablet».
Επίσης, σκοπεύει να μην επιβάλει τέλος επανέκδοσης κάρτας επιβίβασης σε όσους έχουν κάνει check-in ηλεκτρονικά».
Η Αρχή προσθέτει ότι έχει ενημερώσει την Ryanair για ορισμένες υποχρεώσεις που έχει αναλάβει, ώστε να διασφαλίσει ότι δεν παραβιάζει τα δικαιώματα των επιβατών.
Αναφέρει ότι ο αερομεταφορέας οφείλει να απέχει από οποιαδήποτε συμπεριφορά που εμποδίζει τους επιβάτες στην Πορτογαλία με επιβεβαιωμένη κράτηση πτήσης και οι οποίοι έχουν κάνει check-in από την επιβίβαση επειδή δεν διαθέτουν ψηφιακή κάρτα επιβίβασης.

























