Σύνταξη: tourismtoday.gr

Με μία νέα συνεργασία με την FareHarbor, η Booking.com επεκτείνει τις εμπειρίες και περιηγήσεις για ταξιδιώτες.
Μέσω αυτής της συμφωνίας, οι τουρίστες θα έχουν μεγαλύτερη πρόσβαση σε μοναδικές εμπειρίες παγκοσμίως -σε πάνω από 5.000 πόλεις και 115 χώρες- ανάμεσα τους και σε Ελλάδα.

Περισσότερα από 150.000 νέα αξιοθέατα θα προστεθούν σταδιακά μέσω του δικτύου διανομής FareHarbor, σε χιλιάδες καινούργιους προορισμούς, επεκτείνοντας σημαντικά το εύρος των δραστηριοτήτων.

Η FareHarbor ενώνεται πλέον με τις Musement, Viator και Klook ως βασικός συνεργάτης, βοηθώντας την θυγατρική της Booking Holdings να προσφέρει μια απαράμιλλη επιλογή αξιοθέατων υψηλής ποιότητας.

Από εμβληματικά αξιοθέατα μέχρι τοπικές περιπέτειες και υπαίθριες δραστηριότητες, υπάρχει κάτι που ταιριάζει στον καθένα.

Νέες εμπειρίες για ταξιδιώτες και σε Ελλάδα προσθέτει η Booking.com

Η επέκταση αφορά χιλιάδες προορισμούς, συμπεριλαμβανομένων εκδρομών στην Ισπανία,  το Ηνωμένο Βασίλειο, την Ελλάδα και την Τσεχική Δημοκρατία.
Όπως αναφέρεται «στα νέα αξιοθέατα και εμπειρίες για ταξιδιώτες είναι και η Σαντορίνη με την περιήγηση “Ηφαίστειο & Θερμές Πηγές”.
Μερικές από τις καινούργιες περιηγήσεις είναι “Πεζοπορική εκδρομή στο Μοντσεράτ” σε Ισπανία, “Μουρς, Γουίτμπι & ο ατμοσιδηρόδρομος του Γιορκσάιρ” σε Ηνωμένο Βασίλειο και “Χριστουγεννιάτικη περιήγηση στην αγορά της Πράγας” σε Τσεχική Δημοκρατία

Αξιοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης

Για να βοηθήσει τους τουρίστες να περιηγηθούν στον αυξανόμενο αριθμό επιλογών αξιοθέατων και να κάνουν κράτηση για την τέλεια εμπειρία, η εταιρεία με έδρα το Άμστερνταμ της Ολλανδίας, αξιοποιεί τις δυνατότητες τεχνητής νοημοσύνης (ΑΙ).

Ομαδοποιώντας παρόμοιες δραστηριότητες ή χρησιμοποιώντας εργαλεία ΑΙ μέσω συνομιλίας, οι ταξιδιώτες μπορούν να βελτιώσουν την αναζήτηση τους και να βρουν γρήγορα αυτά που ταιριάζουν στα ενδιαφέροντα και τις ανάγκες τους.