Μέχρι και τις 30 Σεπτεμβρίου οι αεροπορικές εταιρείες του Ομίλου Lufthansa έχουν αποζημιώσει με πάνω από 3 δις ευρώ περισσότερους από επτά εκατομμύρια πελάτες.

Ο αριθμός των επιστροφών εισιτηρίων που παραμένει ανοιχτός, μειώθηκε σε περίπου 700.000, με αξία 350 εκατομμυρίων ευρώ.

“Οι συνεχώς μεταβαλλόμενοι ταξιδιωτικοί περιορισμοί και οι τρέχουσες πολιτικές αποφάσεις αναγκάζουν τη Lufthansa να κάνει συχνές και εκτεταμένες αλλαγές στα δρομολόγια πτήσεων σε σύντομο χρονικό διάστημα”, όπως υπογραμμίζει.

Αυτό οδηγεί σε αναπόφευκτες ακυρώσεις πτήσεων. Οι σχετικές αιτήσεις επιστροφής χρημάτων υποβάλλονται σε επεξεργασία το συντομότερο δυνατό, ανακοίνωσε ο Όμιλος.

Επομένως, ο αριθμός των ανοιχτών αιτήσεων επιστροφής χρημάτων θα συνεχίσει να αυξάνεται δυναμικά, θα μειωθεί περαιτέρω τις επόμενες εβδομάδες, αλλά δεν θα φτάσει στο μηδέν.

Η Lufthansa Group Airlines εργάζεται συνεχώς και εντατικά για να επιταχύνει περαιτέρω την επεξεργασία. Υπάλληλοι από άλλα τμήματα έχουν ενεργοποιηθεί για να παρέχουν υποστήριξη.
Επί του παρόντος, μπορούν να υποβληθούν σε επεξεργασία περίπου 1.700 αιτήσεις ανά ώρα.

Οι πελάτες μπορούν επίσης να προσαρμόσουν με ευελιξία τα ταξιδιωτικά τους σχέδια. Σε όλους τους ναύλους της Lufthansa, της SWISS, της Austrian Airlines και της Brussels Airlines μπορούν να κάνουν εκ νέου κράτηση όσο συχνά απαιτείται χωρίς να επιβαρύνονται με χρεώσεις.

Αυτό ισχύει παγκοσμίως για νέες κρατήσεις σε διαδρομές μικρών, μεσαίων και μεγάλων αποστάσεων.