Με πάνω από τα δύο τρίτα των Βρετανών ταξιδιωτών να παρέχουν υπηρεσίες υψηλής ποιότητας πάνω από όλα όταν κάνουν κράτηση ξενοδοχείου, η Voco hotels έχει ανακοινώσει την υπηρεσία turn up για να καλύψει τις ανάγκες και τις προσδοκίες των επισκεπτών.

Για να κατανοήσουν τα νέα ταξίδια κανονικά και να επαναξιολογήσουν τις επιθυμίες των ταξιδιωτών, τα voco hotels της IHG Hotels & Resorts διεξήγαγαν μια έρευνα για να ανακαλύψουν τι θέλουν πραγματικά οι καταναλωτές που επιστρέφουν να ταξιδέψουν από την εμπειρία τους στο ξενοδοχείο, η οποία διαπίστωσε ότι εννέα στους 10 ερωτηθέντες στο Ηνωμένο Βασίλειο κατατάσσουν την εξαιρετική εξυπηρέτηση όπως οι περισσότεροι. σημαντικό για αυτούς όταν μένουν σε ένα ξενοδοχείο.

Η μελέτη δείχνει ότι η καθαριότητα και άλλες βασικές ανάγκες κατατάσσονται σε υψηλό βαθμό, αλλά οι άνθρωποι νοιάζονται επίσης πολύ για το πώς τους προσεγγίζουν κατά τη διάρκεια της διαμονής τους και θέλουν να διασφαλίσουν ότι αισθάνονται άνετα. Οι ταξιδιώτες είναι επίσης έτοιμοι να επανασυνδεθούν μετά την πανδημία, με σχεδόν πέντε στους 10 πόθους σύνδεσης, αλληλεπίδρασης ή/και συνομιλίας περισσότερο κατά τη διάρκεια των ταξιδιών τους, σε σύγκριση με πριν από την πανδημία.

Τώρα περισσότερο από ποτέ, η ευγενική εξυπηρέτηση είναι κορυφαία προτεραιότητα. Καθώς το ταξιδιωτικό τοπίο εξελίσσεται, η εξυπηρέτηση είναι το κλειδί για την κάλυψη των προσδοκιών των επισκεπτών.

Το 68% των ταξιδιωτών πιστεύει ότι το προσωπικό του ξενοδοχείου πρέπει να συμπεριφέρεται με φιλικό τρόπο προς τους επισκέπτες και σχεδόν οι μισοί λένε ότι θέλουν να μπορούν να μιλήσουν με το προσωπικό και το αντίστροφο με φιλικό, συνομιλητικό τρόπο, αντί να είναι υπερβολικά επίσημος ή προσωπικός.

Επιπλέον, σχεδόν οι μισοί (47%) των ταξιδιωτών συμφωνούν ότι μια φιλική, προσιτή και εξατομικευμένη εμπειρία είναι πιο σημαντική από ποτέ μετά την πανδημία. Αυτός είναι ο λόγος που δεν θα βρείτε μόνο το προσωπικό της ρεσεψιόν ή τους διευθυντές πωλήσεων στα ξενοδοχεία voco. Όλα τα μέλη του προσωπικού είναι προσεκτικοί οικοδεσπότες voco αφιερωμένοι στην πρόβλεψη των αναγκών των επισκεπτών κατά τη διάρκεια της διαμονής τους. Από την προσφορά ενός τοπικού κέρασμα καλωσορίσματος κατά την άφιξη έως την επιμέλεια εξατομικευμένων δρομολογίων με βάση τα ενδιαφέροντα των επισκεπτών,

Οι ταξιδιώτες λαχταρούν απροσδόκητες προσφορές υπηρεσιών. Ενώ οι ταξιδιώτες αναμένουν ότι οι βασικές ανάγκες του ξενοδοχείου τους θα καλύπτονται, οι επισκέπτες θέλουν επίσης απροσδόκητες προσφορές που ξεπερνούν και πέρα. Ένας στους τρεις Βρετανούς (30%) επιθυμεί περισσότερα ξενοδοχεία να προσφέρουν comfort food αργά το βράδυ, το 23% επιθυμεί βελτιωμένες ανέσεις μπάνιου για περισσότερο χρόνο και ένα άλλο 24% επιθυμεί απογευματινό τσάι στο δωμάτιο ή happy hour απευθείας στο δωμάτιό του.

Επιπλέον, περισσότεροι από ένας στους πέντε (21%) θα απολάμβαναν ένα εξατομικευμένο πακέτο καλωσορίσματος ή την επιλογή να έχουν πρωινό στο κρεβάτι. Οι επιθυμίες των ταξιδιωτών ποικίλλουν επίσης ανά τοποθεσία.

Με βάση τα δεδομένα της έρευνας, επιλεγμένα ξενοδοχεία voco στο Ηνωμένο Βασίλειο θα δημιουργήσουν νέες αίθουσες εξυπηρέτησης στις αρχές του επόμενου έτους. Αντί να χαμηλώνουν τα κρεβάτια, τα turn up service δωμάτια της Voco , που θα μπορούν να κρατηθούν για περιορισμένο χρονικό διάστημα στις αρχές του 2022, θα προσφέρουν μια νότα απροσδόκητου για τους επισκέπτες, με πιθανά προνόμια που περιλαμβάνουν mixologists στο δωμάτιο και μοναδικά γεύματα, πακέτο και υπηρεσία αποσυσκευασίας ή περιποιήσεις σπα και επιλογές γυμναστικής στο δωμάτιο.

Σπάζοντας το καλούπι των παραδοσιακών ξενοδοχείων, η voco συνδυάζει οικείες ανέσεις με απροσδόκητες πινελιές για να δημιουργήσει μια διαμονή αξιόπιστη, αλλά διαφορετική. Το αποτέλεσμα είναι μια άβολη, χαλαρή εμπειρία ξενοδοχείου που είναι γεμάτη γοητεία, προσωπικότητα και εξατομικευμένο πνεύμα.

Υποστηριζόμενη από τη δύναμη των IHG Hotels & Resorts, η voco συνδυάζει τη διαβεβαίωση και τα προνόμια μιας μεγάλης ξενοδοχειακής επωνυμίας με την ανεπισημότητα και τη γοητεία ενός μεμονωμένου ξενοδοχείου.

Το διεθνές αποτύπωμα της μάρκας καλύπτει την Αυστραλία, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, το Ηνωμένο Βασίλειο, τις Ηνωμένες Πολιτείες και όχι μόνο, με περισσότερες από 23 τοποθεσίες ανοιχτές σε όλο τον κόσμο και 33 στα σκαριά που θα ανοίξουν τα επόμενα χρόνια. Ξεκινώντας το 2018, η μάρκα έχει γίνει η ταχύτερη παγκόσμια επέκταση της IHG και είναι δημοφιλής σε όλο τον κόσμο