
Σύνταξη: tourismtoday.gr
Τις πέντε τάσεις που θα επικρατήσουν στα ταξίδια MICE αποκαλύπτει φόρουμ στη Σιγκαπούρη. Φέτος το Singapore MICE Forum 2025 έκανε την διαφορά, προκειμένου να δείξει στους επαγγελματίες έναν διαφορετικό τρόπο να κάνουν τα πράγματα.
Η πλειονότητα των ομιλητών δεν προέρχονταν από τον τομέα, αλλά ήταν ειδικοί από την υψηλή ραπτική και από παραγωγές κωμωδίας.
Σύμφωνα με τους διοργανωτές οι επαγγελματίες MICE μπορούν να αντλήσουν πολλά από τομείς τόσο διαφορετικούς μεταξύ τους, όπως ο αθλητισμός και η αθλητική κάλυψη, εστίασης και φιλοξενίας, πολλοί από τους οποίους έχουν συνεργαστεί ή έχουν χρειαστεί τις υπηρεσίες ειδικών σε εκδηλώσεις.
Διευρύνετε τους ορίζοντες σας και διατηρήστε ανοιχτό μυαλό
Το να διατηρείς ανοιχτό μυαλό σημαίνει επίσης ότι πρέπει να γίνεις ευέλικτος και πιο ικανός να αντιμετωπίζεις εξελισσόμενες καταστάσεις. Αυτό, είναι ιδιαίτερα ειδικά δεδομένης της αβεβαιότητας του σημερινού κόσμου.
Η ευέλικτη σκέψη εκπαιδεύει επίσης άτομα και οργανισμούς να σκέφτονται γρήγορα και άμεσα, κάτι που είναι ιδιαίτερα απαραίτητο σε περίπτωση που αντιμετωπίσουν καταστάσεις όπου χρειάζεται να βρουν λύσεις άμεσα.
Η μάρκα είναι σημαντική, οι άνθρωποι πίσω από συτήν είναι πιο σημαντικοί
Στις εκδηλώσεις, η οικοδόμηση μιας αναγνωρίσιμης και λειτουργικής επωνυμίας είναι το κλειδί για να διασφαλιστούν οι αναμνήσεις στο κοινό.
Σκεφτείτε, τα Όσκαρ είναι το ένα, οι Ολυμπιακοί Αγώνες είναι το άλλο, ενώ έχουμε επίσης εκδηλώσεις όπως η Εβδομάδα Μόδας σε Παρίσι και η Κόμικς-Κον του Σαν Ντιέγκο.
Ωστόσο, πολλοί ξεχνούν ότι αυτά τα γεγονότα δεν ήταν μια αστραπή. Δημιουργήθηκαν με την πάροδο του χρόνου από ανθρώπους που αφιέρωσαν τον εαυτό τους για να τα κάνουν να λειτουργήσουν.
Μία μάρκα μπορεί να γίνει πιο προσιτή, οικεία και αξιομνημόνευτη. Οι επαγγελματίες MICE μπορούν να το κάνουν αυτό εφικτό μοιράζοντας φωτογραφίες από τα παρασκήνια των εκδηλώσεων τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή δημιουργώντας ενθουσιασμό πριν από μια εκδήλωση με ομιλητές που παρουσιάζουν τις πληροφορίες που σκοπεύουν να μοιραστούν στη σκηνή.
Αυτό επιτρέπει στο βασικό κοινό να εκτιμήσει την προσπάθεια που καταβάλλεται για να ζωντανέψει μια εκδήλωση, εκτός από την οικοδόμηση εικόνας και αναμνήσεις με την επωνυμία.
Αξιοποιήστε τη δύναμη της τεχνολογίας
Είτε το αγαπάτε είτε το μισείτε, η τεχνητή νοημοσύνη (AI) ήρθε για να μείνει. Οι εφαρμογές της σε εκδηλώσεις είναι πολλαπλές.
Αν και ομολογουμένως ατελής, η τεχνολογία μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη μεταγραφή προφορικών συνεντεύξεων και συζητήσεων σε πάνελ. Αυτές, μπορούν στο τέλος της εκδήλωσης να συμπυκνωθούν σε μια περίληψη για διάδοση μέσω της ιστοσελίδας της εκδήλωσης ή των λογαριασμών κοινωνικής δικτύωσης.
Σε μεγάλες διεθνείς διοργανώσεις όπως η Διεθνής Έκθεση Ταξιδιών του Μακάο και η ITB China νωρίτερα φέτος, η τεχνητή νοημοσύνη χρησιμοποιήθηκε επίσης για την αυτόματη μετάφραση. Μια ιδιαίτερα χρήσιμη προσθήκη δεδομένου του παγκόσμιου κοινού που παρευρέθηκε, πολλοί από τους οποίους είχαν ελάχιστη έως καθόλου κατανόηση της τοπικής lingua franca.
Ομοίως, βλέπουμε ήδη την εκτεταμένη χρήση κωδικών QR για την υποβολή ερωτήσεων προς τους ομιλητές, τη διεξαγωγή δημοσκοπήσεων καθ’ όλη τη διάρκεια μιας συνεδρίας και την αποκάλυψη αποτελεσμάτων καθώς αυτά έρχονται, καθώς και τη λήψη σχολίων από τους συμμετέχοντες μετά την εκδήλωση.
Το υλικό έχει σημασία όσον αφορά τη συνδεσιμότητα
Ο απαραίτητος εξοπλισμός για τη διοργάνωση εκδηλώσεων ξεπερνά πλέον τα μικρόφωνα, τους προβολείς, τα ηχητικά συστήματα και τον φωτισμό.
Εκτός από τις οθόνες προβολής στις οποίες μπορεί να προβληθεί η παρουσίαση ενός ομιλητή, οι σημερινές εκδηλώσεις κάνουν το κάτι παραπάνω. Προσφέρουν στούντιο ζωντανής μετάδοσης για podcasters και δημιουργούς περιεχομένου, επιτρέποντας τους να μοιράζονται τις εμπειρίες τους από το βήμα με τους ακολούθους τους σε πραγματικό χρόνο.
Αυτή η πτυχή ήταν ένα παρακλάδι της πανδημίας και οδήγησε στην ανάπτυξη υβριδικών εκδηλώσεων, επεκτείνοντας περαιτέρω το πεδίο εφαρμογής των MICE, καθώς προσφέρουν εκδηλώσεις σε όσους ενδέχεται να μην μπορούν να παραστούν αυτοπροσώπως.
Σε πιο συνηθισμένο επίπεδο, η τοποθέτηση tablet με προεγκατεστημένες εφαρμογές ή σχετικό περιεχόμενο για χρήση από τους συμμετέχοντες στην εκδήλωση βοηθά επίσης στην ενίσχυση της διαδραστικότητας επί τόπου.
Αξιοποιήστε στο έπακρο την διαδικτυακή σας παρουσία
Τις περισσότερες φορές, τα social media τείνουν να χρησιμοποιούνται για μάρκετινγκ πριν από μια εκδήλωση, για την οικοδόμηση διαφημιστικής εκστρατείας.
Ωστόσο, οι επαγγελματίες του MICE δεν θα πρέπει να υποτιμούν την ικανότητα τους να ενισχύουν τον συνολικό αντίκτυπο της εκδήλωσής τους.
Χάρη σε λειτουργίες εφαρμογών όπως το Instagram Live και το Facebook Live, οι διοργανωτές έχουν τη δυνατότητα να προσελκύσουν ένα ευρύτερο κοινό εκεί που λαμβάνει χώρα η δράση.
Ταυτόχρονα, οι ηχογραφήσεις που δημοσιεύονται μετά από μια εκδήλωση (ακόμα και αμέσως μετά από μια συνεδρία) μπορούν να ενισχύσουν την αλληλεπίδραση των ακολούθων σε τόσα πολλά διαφορετικά επίπεδα, ανάλογα με το αν πρόκειται για βίντεο πλήρους διάρκειας ή για πιο εύπεπτα αποσπάσματα ή βίντεο κλιπ.
Επίσης, ενώ μπορεί να είναι προσωρινές, οι σύντομες ιστορίες που δημοσιεύονται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δίνουν επίσης στους θεατές την ευκαιρία να παρευρεθούν σε μια εκδήλωση έστω και για μια φευγαλέα στιγμή.
Προσθέστε μια δημοσκόπηση σχετικά με το περιεχόμενο και η αλληλεπίδραση της εκδήλωσης αναμένεται να αυξηθεί με σημαντικό ρυθμό.