Σύνταξη: tourismtoday.gr

Η Accor διευρύνει τις συνδρομητικές της κάρτες ώστε να είναι παγκόσμιες, παρέχοντας στα μέλη εκπτώσεις και προνόμια σε όλο τον κόσμο.

Μέχρι τώρα, προσέφερε κάρτες συνδρομής μόνο σε λίγες περιφερειακές αγορές, όπως σε Ασία-Ειρηνικό, Ινδία, Κίνα και Βραζιλία.

Με το νέο πρόγραμμα All Plus, θα δώσει στους ταξιδιώτες σε όλο τον κόσμο πρόσβαση σε εκπτώσεις σε ξενοδοχεία σε επιλεγμένες επωνυμίες σε 4.000 ακίνητα σε 100 χώρες, καθώς και τρόπους για να επιταχύνουν την κατάταξη στο πρόγραμμα αφοσίωσης της Accor.

«Η φιλοδοξία μας είναι να κατακτήσουμε περισσότερο την αγορά των συχνών ταξιδιωτών που ζητά τόσο λογική αξία όσο και ψυχική ηρεμία όταν ταξιδεύετε με την εταιρεία τους ή για ευχαρίστηση», δήλωσε ο Mehdi Hemici, επικεφαλής πίστης και ηλεκτρονικού εμπορίου.

Πιστεύουμε ότι το μοντέλο συνδρομής είναι ένας τρόπος για να μειώσουμε τις τριβές, κάτι που θα δημιουργήσει μεγαλύτερη πίστη».

Οι κάτοχοι καρτών επιτάχυναν τις κρατήσεις τους στο Accor μεταξύ 35% και 45%, εκτιμά η Accor.

Η κίνηση της Accor είναι η πιο πρόσφατη προσπάθεια ταξιδιωτικών εταιρειών να δημιουργήσουν προϊόντα που βασίζονται σε συνδρομές ως το νέο σύνορο για την έμπνευση της πίστης των πελατών.

«Οι συνδρομές είναι μια πολύ μεγάλη τάση στους περισσότερους άλλους κλάδους και θέλουμε να εδραιώσουμε την ηγετική μας θέση σε αυτόν τον χώρο μεταξύ των ξενοδοχείων, δήλωσε ο Maxime Gareau, αντιπρόεδρος, ανάπτυξη συνδρομών μελών.

Μας επιτρέπουν να παρέχουμε στους καλύτερους πελάτες μας απαράμιλλους όρους κράτησης.»