Η Airbnb ανέφερε ένα δυνατό ξεκίνημα για το 2024 με τα έσοδα να αυξάνονται κατά 18% από έτος σε έτος, στα 2,1 δισεκατομμύρια δολάρια, καθώς γίνονται περισσότερες κρατήσεις μέσω της εφαρμογής της για κινητά.

Η Airbnb πέτυχε το πιο κερδοφόρο πρώτο τρίμηνο με το καθαρό εισόδημα να αυξάνεται κατά 126% στα 264 εκατομμύρια δολάρια καθώς οι κρατήσεις διανυκτερεύσεων και εμπειριών αυξήθηκαν κατά 9,5% στα 133 εκατομμύρια.

Η εταιρεία δήλωσε: «Μας ενθάρρυνε ιδιαίτερα η συνεχής αύξηση των λήψεων και χρήσης εφαρμογών.

«Στις ΗΠΑ, οι λήψεις εφαρμογών Airbnb αυξήθηκαν κατά 60% το 1ο τρίμηνο σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους.

“Οι παγκόσμιες διανυκτερεύσεις που πραγματοποιήθηκαν μέσω της εφαρμογής μας για κινητά αυξήθηκαν κατά 21% από έτος σε έτος, αντιπροσωπεύοντας το 54% των συνολικών κρατήσεων διανυκτερεύσεων κατά τη διάρκεια του τριμήνου – από 49% το πρώτο τρίμηνο του 2023.”

Οι ενεργές καταχωρίσεις καταλυμάτων αυξήθηκαν κατά 15% σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι.

Η εταιρεία δήλωσε: «Παραμένουμε επικεντρωμένοι στο να κάνουμε τη φιλοξενία εξίσου δημοφιλή με τα ταξίδια στην Airbnb.

«Για να το κάνουμε αυτό, αυξάνουμε την ευαισθητοποίηση σχετικά με τα οφέλη της φιλοξενίας, παρέχοντας καλύτερα εργαλεία στους οικοδεσπότες και βοηθώντας τους να προσφέρουν διαμονή υψηλότερης ποιότητας.

«Δεσμευόμαστε να διατηρούμε την ποιότητα σε υψηλά επίπεδα καθώς αυξάνουμε την προσφορά και το 1ο τρίμηνο καταργήσαμε χιλιάδες καταχωρίσεις που δεν ανταποκρίθηκαν στις προσδοκίες των επισκεπτών μας.

«Εξαιρουμένης της κατάργησης αυτών των καταχωρίσεων, οι ενεργές καταχωρίσεις εξαιρουμένων των εμπειριών αυξήθηκαν κατά 17% από έτος σε έτος, με σταθερή διψήφια αύξηση της προσφοράς σε όλες τις περιοχές.

«Θα συνεχίσουμε να ευαισθητοποιούμε σχετικά με τη φιλοξενία και να βελτιώνουμε τη συνολική εμπειρία φιλοξενίας το επόμενο έτος».

Οι διανυκτερεύσεις για διαμονή κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων του Παρισιού είναι περισσότερες από πέντε φορές περισσότερες από ό,τι ήταν στη γαλλική πρωτεύουσα την ίδια περίοδο πριν από ένα χρόνο.

Η Γερμανία βλέπει επίσης μια παρόμοια τάση για το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου αυτό το καλοκαίρι με σχεδόν διπλάσιο αριθμό διανυκτερεύσεων που έχουν κρατηθεί από έτος σε έτος.

«Έχουμε δει επίσης αυξήσεις στην προσφορά για να βοηθήσουμε στην κάλυψη της υψηλότερης ζήτησης, συμπεριλαμβανομένων σχεδόν 40% πιο ενεργών εισαγωγών στο Παρίσι το 1ο τρίμηνο σε σύγκριση με ένα χρόνο πριν», πρόσθεσε η εταιρεία.

«Αυτά τα γεγονότα υπογραμμίζουν τον τρόπο με τον οποίο η Airbnb βοηθά στη διασπορά των ταξιδιών και στη διάδοση οικονομικών οφελών, επιτρέποντας στους ανθρώπους να μείνουν σε τοπικές γειτονιές όπου δεν υπάρχουν ξενοδοχεία».