
Σύνταξη: tourismtoday.gr
Άνοδο στις πωλήσεις για πολυκεντρικά (complex multi) ταξίδια μεγάλων αποστάσεων, βλέπει από την Βρετανία η Kuoni καθώς η εμπιστοσύνη αυξάνεται μετά την πανδημία.
Προορισμοί, όπως η Ινδία, η Κένυα και η Κόστα Ρίκα, έχουν σημειώσει αύξηση πωλήσεων τους τελευταίους δύο μήνες. Οι Βρετανοί τουρίστες σχεδιάζουν πλέον, πιο περίπλοκες πολυκεντρικές ταξιδιωτικές εμπειρίες.
Η Ταϊλάνδη και η Ιαπωνία -δύο από τις τελευταίες χώρες που χαλάρωσαν τις απαιτήσεις εισόδου για τον Covid- σημειώνουν επίσης ανοδική ζήτηση τις τελευταίες εβδομάδες.
Οι επισκέψεις στον ιστότοπο της Kuoni για το εξειδικευμένα ταξίδια, αυξήθηκαν κατά 36% τις τελευταίες τέσσερις εβδομάδες.
Οι σελίδες με τις περισσότερες επισκέψεις είναι η Ιαπωνία, η Ινδία και οι αφρικανικές χώρες, όπως η Κένυα, η Τανζανία και η Νότια Αφρική.
Η προοπτική της θέας άγριας ζωής, εμβληματικών αξιοθέατων και διαφορετικών τοπίων τραβάει επίσης τους ανθρώπους πίσω στην Κεντρική και Νότια Αμερική.
Οι πωλήσεις ομαδικών περιοδειών στην Ινδία βρίσκονται ήδη στο 80% των επιπέδων του 2019, ενώ οι πωλήσεις διακοπών στη Νότια Αφρική επωφελούνται από τη διατήρηση της λίρας έναντι του ραντ καλύτερα από άλλα νομίσματα.
«Η δίψα για εξερεύνηση είναι ξανά στο παιχνίδι για τους Βρετανούς ταξιδιώτες και υπήρξε μια αξιοσημείωτη αλλαγή ακόμη και τις τελευταίες εβδομάδες, δήλωσε ο Francis Torrilla, διευθύνων σύμβουλος της Kuoni.
Πέρυσι οι τουρίστες έκαναν κράτηση για απευθείας πτήσεις «Α προς Β» σε προορισμούς που ήταν ανοιχτοί για ταξίδια. Επέλεγαν ασφαλέστερα, πιο απλά ταξίδια.
Αντίθετα φέτος βλέπουμε να αυξάνεται η ζήτηση για δρομολόγια πολλών προορισμών και πιο σύνθετες ταξιδιωτικές εμπειρίες με μεγαλύτερη διάρκεια έως και τρεις εβδομάδες.
Οι χώρες όπως η Ταϊλάνδη και η Ιαπωνία εγκαταλείπουν τους περιορισμούς εισόδου τους για τον Covid και οι άνθρωποι αρχίζουν να αισθάνονται πιο σίγουροι για την προοπτική να εξερευνήσουν ξανά τον κόσμο».