
Σύνταξη: tourismtoday.gr
Το trivago Business Studio είναι η πλατφόρμα μάρκετινγκ metasearch (μετα-αναζήτησης) με απλές λύσεις για ανεξάρτητους ξενοδόχους που επιδιώκουν να προσεγγίσουν και να κερδίσουν ταξιδιώτες σε όλο τον κόσμο.
Πώς θα κάνετε δωρεάν εγγραφή στο trivago Business Studio
- Κάντε κλικ στην επιλογή Εγγραφή δωρεάν στην αρχική σελίδα της trivago Business Studio
- Εισαγάγετε τη διεύθυνση email του ακινήτου σας.
- Δημιουργήστε τον κωδικό πρόσβασης για τον λογαριασμό σας.
- Εισαγάγετε το όνομα του ακινήτου σας στο πεδίο αναζήτησης. Ακόμα κι αν το όνομα της ιδιοκτησίας σας άλλαξε πρόσφατα, πρέπει να εισαγάγετε το όνομα όπως εμφανίζεται αυτήν τη στιγμή στην trivago.
- Επιλέξτε το ακίνητο σας όταν εμφανίζεται στην αναζήτηση σας.
- Κάντε κλικ στο Εκχώρηση στον λογαριασμό μου για να ολοκληρώσετε τη διαδικασία εγγραφής.
Τι κάνει ένα προφίλ ελκυστικό στην trivago
- Εικόνες: Θα έχετε τουλάχιστον 30 φωτογραφίες υψηλής ποιότητας στο προφίλ σας για να προβάλετε την ιδιοκτησία σας στα καλύτερα της.
- Περιγραφή: Όταν οι ταξιδιώτες κάνουν κλικ στο προφίλ σας για να μάθουν περισσότερα, μια συναρπαστική περιγραφή για την ιδιοκτησία σας μπορεί να προκαλέσει μεγαλύτερο ενδιαφέρον. Θα πρέπει επίσης να είναι διαθέσιμο σε βασικές γλώσσες, ώστε να μπορείτε επίσης να προσεγγίζετε ταξιδιώτες σε όλο τον κόσμο.
- Βασικές πληροφορίες: Εφόσον οι ταξιδιώτες της trivago μπορούν να περιορίσουν τα αποτελέσματα αναζήτησης τους για ξενοδοχεία με βάση τις υπηρεσίες και τις ανέσεις που τους ενδιαφέρουν περισσότερο, βεβαιωθείτε ότι έχετε υποδείξει όλα όσα είναι διαθέσιμα στο κατάλυμα σας. Αυτό που προσφέρετε μπορεί κάλλιστα να είναι αυτό που αναζητούν οι τουρίστες.
Πόσο συχνά πρέπει να συνδέεστε στο trivago Business Studio
Να συνδέεστε τακτικά στο trivago Business Studio για να είστε ενημερωμένοι για την απόδοση σας. Τα αναλυτικά στοιχεία δείχνουν πόσο καλά τα πάτε στην trivago και πού υπάρχει περιθώριο βελτίωσης. Δείτε τι μπορείτε να αναθεωρήσετε:
- Εντυπώσεις.
- Κλικ στις διαφημιζόμενες προσφορές σας.
- Διανομή των κλικ των ταξιδιωτών σε ιστότοπους κρατήσεων.
- Αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων.
Αλλά μην σταματήσετε εκεί. Να ελέγχετε πάντα ότι τα στοιχεία ιδιοκτησίας του προφίλ σας είναι φρέσκα και ενημερωμένα.