
Καθώς ανοίγουν σταδιακά τα διεθνή ταξίδια, πολλοί ταξιδιώτες θα αρχίσουν να σχεδιάζουν με ανυπομονησία την πρώτη τους απόδραση μετά από πολλούς μήνες.
Ωστόσο, κάθε ταξιδιώτης έχει σχεδόν σίγουρα βιώσει κάποιο κρυφό κόστος στις τελικές του κρατήσεις. Οι καταναλωτές έχουν κουραστεί να νιώθουν ότι τους εξαπατούν με τα ταξιδιωτικά έξοδα. Αυτό προέκυψε από πρόσφατη έρευνα σε 11.000 ταξιδιώτες παγκοσμίως από την Τravelport.
Πουθενά τα ζητήματα εμπιστοσύνης δεν ήταν πιο εμφανή όσο στη Νέα Ζηλανδία και την Αυστραλία. Εκεί η μελέτη αποκάλυψε ένα τεράστιο χάσμα μεταξύ προσδοκίας και πραγματικότητας.
Διαφάνεια τιμών
Η διαφάνεια των τιμών και τα πλήρως ευέλικτα ή επιστρεφόμενα εισιτήρια κατατάχθηκαν ως οι δύο κορυφαίοι παράγοντες εμπιστοσύνης σε μια ταξιδιωτική εταιρεία.
Ωστόσο, οι ίδιοι ταξιδιώτες βαθμολόγησαν την απόδοση του κλάδου σε αυτούς τους τομείς 40% χαμηλότερα από τη βαθμολογία για όσα πρέπει να γίνουν για να κερδηθεί η εμπιστοσύνη τους.
Η διαφάνεια στην τιμολόγηση μπορεί να αντικαταστήσει τα μέτρα υγείας και ασφάλειας του Covid-19
Το 75% των ερωτηθέντων παγκοσμίως είπαν ότι αισθάνονταν ότι η εμπιστοσύνη τους σε μια ταξιδιωτική επιχείρηση έχει κλονιστεί αρκετές φορές. Η εμφάνιση της προσιτής τιμής είναι παραπλανητική.
Μέρος του τρέχοντος ζητήματος με τις κρυφές αμοιβές είναι ότι το κάνουν όλοι. Ως εκ τούτου, αφήνουν τους λιανοπωλητές που διατηρούν την πλήρη διαφάνεια με σαφές μειονέκτημα.
Η αποκατάσταση της εμπιστοσύνης είναι συχνά απλούστερη από ό, τι πιστεύουν οι άνθρωποι.
Ξεκινά με καλύτερο merchandising και λιανικό εμπόριο. Δεν σημαίνει διακοπή των βασικών ναύλων. Όμως πρέπει να συνοδεύεται από γνωστοποιήσεις περιορισμών, ώστε οι ταξιδιώτες να μπορούν να διαχειρίζονται τις προσδοκίες για το τι περιλαμβάνεται και τι δεν περιλαμβάνεται.