
Η ταξιδιωτική συμπεριφορά των Κινέζων παίζει ουσιαστικό ρόλο στην τουριστική βιομηχανία. Η ανάλυση της συμπεριφοράς και των προτιμήσεών τους αποτελεί το αντικείμενο της πέμπτης ετήσιας έρευνας για τους Κινέζους ταξιδιώτες από την Coresight Research.
- Η αύξηση του συνολικού αριθμού ταξιδιών που πραγματοποίησαν οι Κινέζοι τουρίστες οδήγησε σε περισσότερους ταξιδιώτες. Η έρευνα διαπίστωσε ότι ο μέσος αριθμός ταξιδιών ανά ταξιδιώτη μειώθηκε το 2019.
- Ταξιδεύοντας ανεξάρτητα. Οι ταξιδιώτες που πραγματοποιούν τις δικές τους ρυθμίσεις και δεν χρησιμοποιούν ξεναγούς – έγινε η πιο δημοφιλής επιλογή φέτος. Παραδοσιακά τα καταστήματα πώλησης outlet καταλάμβαναν το 8,1% των συνολικών κινεζικών λιανικών δαπανών, από 9,3% πριν από ένα χρόνο.
- Εκτιμάται ότι οι Κινέζοι τουρίστες δαπάνησαν συνολικά 203 δισ. δολάρια στις υπερπόντιες αγορές κατά τη διάρκεια των 12 μηνών που έληξε τον Αύγουστο του 2019. Η έρευνα έδειξε ότι η μέση συνολική δαπάνη ανά ταξίδι αυξήθηκε κατά 1,1% σε ετήσια βάση σε συγκρίσιμη βάση. Οι συνολικές δαπάνες λιανικής αυξήθηκαν κατά 11%, αγγίζοντας τα 102 δις. δολάρια αλλά η μέση δαπάνη λιανικής ανά ταξίδι μειώθηκε κατά 2,3%.
- Οι περισσότερες αγορές γίνονται στην κατηγορία των καλλυντικών.
- Συνεχίζουμε να παρατηρούμε μείωση του ποσοστού των ταξιδιωτών που πηγαίνουν στο εξωτερικό με έναν σύζυγο / σύντροφο ή με μικρά παιδιά και ένα άλμα στο ποσοστό που ταξιδεύει με φίλους.
- Οι καταναλωτές στην Κίνα έχουν συνηθίσει να χρησιμοποιούν κινητές εφαρμογές για αγορές εντός καταστήματος. Το ίδιο αναμένουν να βρουν και στο εξωτερικό. Ως εκ τούτου θα πρέπει να εξετάσουν τη διασφάλιση της δυνατότητας αποδοχής ψηφιακών πληρωμών μέσω μηχανών, όπως η Alipay.