
Όλοι έχουμε νιώσει κάποια στιγμή την απογοήτευση της επιστροφής μετά από τις διακοπές. Λύση σε αυτό δίνει πλέον η Hotels.com δημιουργώντας μια εκστρατεία στην Ιαπωνία.
Η τελευταία της καμπάνια περιλαμβάνει ένα βίντεο που καταγράφει τη δύσκολη ζωή μιας οικογένειας μετά από διακοπές.
Στο τέλος του βίντεο, η Hotels.com προτείνει ότι το μόνο φάρμακο για να θεραπεύσει κανείς το «σύνδρομο μετά το ταξίδι», είναι να κλείσει τις επόμενες διακοπές του.
Εκτός από το βίντεο, η εταιρεία έχει επίσης ξεκινήσει μια μικρο-ιστοσελίδα που προσφέρει ένα εργαλείο για τη διάγνωση των τύπων κατάθλιψης μετά τις διακοπές.
Ο ιστότοπος προσφέρει επίσης έναν κωδικό έκπτωσης για τους συμμετέχοντες καθώς και μια τυχερή κλήρωση για ένα δωρεάν ταξίδι.
Η εκστρατεία διεξάγεται τώρα στην Ιαπωνία και θα πραγματοποιηθεί στη Νότια Κορέα και την Ταϊβάν στις 28 Ιανουαρίου και 31 Ιανουαρίου αντίστοιχα.
Έρευνα της hotels.com για την κατάθλιψη μετά τις διακοπές
Παράλληλα, η Hotels.com διεξήγαγε έρευνα σχετικά με τα PTWS στην Ιαπωνία, τη Νότια Κορέα και την Ταϊβάν ηλικίας 18 έως 55 ετών.
Με 500 ερωτηθέντες από κάθε χώρα, η έρευνα διαπίστωσε ότι από τους millennials ταξιδιώτες,
- -το 91% των ερωτηθέντων από την Ταϊβάν,
- -το 78% των ερωτηθέντων από τη Νότια Κορέα και
- -το 62% των ερωτηθέντων από την Ιαπωνία είχαν προηγουμένως βιώσει κατάθλιψη μετά το ταξίδι.
Περίπου το 70% των Ιαπώνων millennials αποκάλυψε επίσης ότι η κατάθλιψη μετά το ταξίδι ήταν η πιο έντονη μετά από μια γρήγορη απόδραση μόνο μιας έως τριών ημερών.
Ποιες είναι οι αιτίες της κατάθλιψης
Όσον αφορά τις αιτίες της κατάθλιψης :
- -το 53% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι έχασε την ελευθερία των διακοπών τους,
- -το 40% δήλωσε ότι οι διακοπές τους ήταν πολύ βραχείες, ενώ
- -το 38% δήλωσαν ότι τους έλειψε η καινοτομία ενός νέου τόπου ή εμπειρίας.
Τέλος, 30% δήλωσαν ότι θα πραγματοποιήσουν κάποια έρευνα για τις επόμενες διακοπές τους για να το ξεπεράσουν, ενώ το 22% θα κλείσει ακόμη το επόμενο ταξίδι τους για να αντιμετωπίσει την κατάθλιψη μετά το ταξίδι.