Η Ryanair ανακοίνωσε τη συνεργασία της με την DerbySoft ως τον τέταρτο επίσημα εγκεκριμένο OTA aggregator, ενισχύοντας τη διανομή των χαμηλών ναύλων της με πλήρη διαφάνεια τιμών και άμεση σύνδεση με τους λογαριασμούς των επιβατών.

 

Η Ryanair, κορυφαία αεροπορική εταιρεία της Ευρώπης, ανακοίνωσε σήμερα, Τετάρτη 18 Ιουνίου, τη συνεργασία της με την DerbySoft, μια παγκόσμια εταιρεία τεχνολογίας ταξιδίων, ως εγκεκριμένο συνεργάτη OTA aggregator. Η DerbySoft εντάσσεται στη λίστα των εξουσιοδοτημένων συνεργατών της Ryanair, αποκτώντας δικαίωμα να προσφέρει πτήσεις της εταιρείας στο δίκτυο των OTA πελατών της, υπό την προϋπόθεση της πλήρους διαφάνειας τιμών.

Μέσω της συνεργασίας, οι πελάτες που κλείνουν πτήσεις της Ryanair μέσω των OTA συνεργατών της DerbySoft, αποκτούν άμεση πρόσβαση στον λογαριασμό myRyanair χωρίς να απαιτείται επιπλέον διαδικασία ταυτοποίησης, όπως συμβαίνει με μη εξουσιοδοτημένες OTA πλατφόρμες. Επιπλέον, θα λαμβάνουν απευθείας σημαντικές ενημερώσεις για τις πτήσεις τους.

Η DerbySoft είναι ο τέταρτος εγκεκριμένος aggregator της Ryanair, με δραστηριότητα τόσο στην Ευρώπη όσο και στην Ασία, και προστίθεται στη διευρυμένη λίστα των “Approved OTA” συνεργατών, στην οποία περιλαμβάνονται επίσης οι: Atlas, Expedia, Etraveli, loveholidays, lastminute.com, Travelfusion, Paxport, Kiwi, TUI, On the Beach, eSky, El Corte Inglés, Omio, Trip.com και Braganza.

Ο Dara Brady, Chief Marketing Officer της Ryanair, δήλωσε:

«Είμαστε ενθουσιασμένοι για τη νέα μας συνεργασία με την DerbySoft, η οποία αναγνωρίζεται πλέον ως Approved OTA Aggregator. Πρόκειται για ακόμη ένα βήμα προς μια πιο διαφανή και ασφαλή εμπειρία κράτησης για τους πελάτες μας, μέσω συνεργατών που λειτουργούν με υπευθυνότητα, χωρίς κρυφές χρεώσεις ή παραπλανητικές πρακτικές».

Από την πλευρά του, ο Ted Zhang, συνιδρυτής και CEO της DerbySoft, ανέφερε:

«Η συνεργασία μας με τη Ryanair αποτελεί σταθμό για την είσοδο της DerbySoft στον χώρο της αεροπορικής συνδεσιμότητας. Μέσω της νέας μας μονάδας Flight Services, σε συνεργασία με την PKFARE, προσφέρουμε λύσεις υψηλής απόδοσης για αεροπορικές εταιρείες και διανομείς, ενισχύοντας τη διαφάνεια και τη διασύνδεση στον παγκόσμιο τουρισμό».

Η συνεργασία εντάσσεται στη γενικότερη στρατηγική της Ryanair να ενισχύσει την παρουσία της σε νέες πλατφόρμες, διατηρώντας ταυτόχρονα τον απόλυτο έλεγχο στις τιμές και την επικοινωνία με τον πελάτη, θέτοντας ένα νέο πρότυπο συνεργασίας ανάμεσα σε αεροπορικές εταιρείες και OTA aggregators.