
Τις ταξιδιωτικές συνήθειες των Αμερικανών που αναβαθμίζουν συχνά τις θέσεις τους σε αεροπορικά εισιτήρια ή δωμάτια ξενοδοχείων, αποκάλυψε πρόσφατη μελέτη από τη Future Partners.
Περίπου το 39,9% των Αμερικανών ταξιδιωτών επιλέγουν να βελτιώσουν τις ταξιδιωτικές τους εμπειρίες μέσω αναβαθμίσεων, είτε συχνά είτε περιστασιακά.
Η δημογραφική ανάλυση δείχνει ότι αυτοί οι “ταξιδιώτες αναβάθμισης” είναι κυρίως άνδρες, έχουν υψηλότερα εισοδήματα κατά μέσο όρο άνω των 130.000 δολαρίων και είναι πιο πιθανό να διαμένουν σε αστικές περιοχές.
Τείνουν επίσης να είναι καλά μορφωμένοι, με ένα σημαντικό ποσοστό να κατέχει μεταπτυχιακούς τίτλους σπουδών και είναι συχνά παντρεμένοι με παιδιά σχολικής ηλικίας.
Αυτό το δημογραφικό προφίλ υποδηλώνει ότι η απόφαση για αναβάθμιση δεν οφείλεται αποκλειστικά στην πολυτέλεια, αλλά και στην ενίσχυση της άνεσης και της ευκολίας κατά τη διάρκεια των οικογενειακών ταξιδιών.
Οικονομικά, οι ταξιδιώτες αναβάθμισης έχουν θετικές προοπτικές, με το 38,8% να αναφέρει βελτίωση στην οικονομική τους κατάσταση σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Αυτή η αισιοδοξία αντικατοπτρίζεται στις καταναλωτικές τους συνήθειες, καθώς το 42% πιστεύει ότι είναι μια καλή στιγμή για να επενδύσουν σε ταξίδια και το 68,6% δίνει προτεραιότητα στα ταξίδια αναψυχής στον προϋπολογισμό του για τους επόμενους μήνες. Ο μέσος ετήσιος προϋπολογισμός ταξιδιών τους ανέρχεται σε 7.108 δολάρια, σημαντικά υψηλότερος από τον εθνικό μέσο όρο.
Loyalty σε αεροπορικές και ξενοδοχεία
Η αφοσίωση σε αεροπορικές εταιρείες και ξενοδοχειακές εταιρείες είναι ένα αξιοσημείωτο χαρακτηριστικό των ταξιδιωτών που κάνουν αναβάθμιση θέσης.
Συμμετέχουν ενεργά σε προγράμματα επιβράβευσης, με το 80,1% να χρησιμοποιεί αεροπορικές επιβράβευση και το 77,4% να συμμετέχει σε προγράμματα επιβράβευσης ξενοδοχείων.
Επιπλέον, το 55,9% χρησιμοποιεί πόντους πιστωτικής κάρτας για ταξιδιωτικές αγορές, υποδεικνύοντας μια στρατηγική προσέγγιση για τη μεγιστοποίηση των ταξιδιωτικών οφελών.