
Η Περιφέρεια Πελοποννήσου παρουσίασε πρόσφατα το νέο place brand της, μια ολιστική στρατηγική ταυτότητας τόπου που στοχεύει να εδραιώσει την εικόνα της περιοχής ως έναν σύγχρονο, πολυδιάστατο και βιώσιμο προορισμό.
Ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, κος Θάνος Μιχελόγγονας, μιλώντας στον Alpha Radio 98.9 και τον Χάρη Ντιγριντάκη, αναφέρθηκε στην αναγκαιότητα αυτής της πρωτοβουλίας, στη συμμετοχική διαδικασία που προηγήθηκε, καθώς και στις προοπτικές του τουρισμού στην Πελοπόννησο, με φόντο τα θετικά οικονομικά μεγέθη και τον αυξανόμενο επενδυτικό ενδιαφέρον.
Παρακάτω ακούστε ολόκληρη τη συνέντευξη