
Η νέα νομοθεσία των ΗΠΑ θα ενισχύσει το επιχειρηματικό μοντέλο franchise ξενοδοχείων, ενδυναμώνοντας τις μικρές επιχειρήσεις και υποστηρίζοντας περίπου 3 εκατ. εργαζόμενους σε εθνικό επίπεδο.
Η Αμερικανική Ένωση Ξενοδοχείων και Καταλυμάτων (AHLA), η κορυφαία “φωνή” που εκπροσωπεί όλα τα τμήματα του ξενοδοχειακού κλάδου, εξέφρασε πρόσφατα την υποστήριξή του και ζήτησε την ταχεία υιοθέτηση του διμερούς Αμερικανικού Νόμου περί Franchise (AFA) που εισήγαγαν οι Βουλευτές Kevin Hern (Ρεπουμπλικάνος) και Don Davis (Δημοκρατικός).
Για δεκαετίες, το επιχειρηματικό μοντέλο franchising ξενοδοχείων έχει χρησιμεύσει ως win–win για τους δικαιοδόχους και τους δικαιοπάροχους. Ο AFA θα προστατεύσει το επιχειρηματικό μοντέλο των ξενοδοχείων και τελικά θα παρέχει βεβαιότητα σχετικά με τη φύση της εργασιακής σχέσης. Αυτή η αμοιβαία επωφελής συνεργασία επιτρέπει στους επίδοξους ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων να δραστηριοποιηθούν για τον εαυτό τους, αλλά όχι μόνοι τους.
Με 36.000 ξενοδοχεία franchise στις Ηνωμένες Πολιτείες, το μοντέλο franchising αποτελεί εδώ και καιρό μια πορεία για τις γυναίκες και τους ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων από μειονότητες ώστε να ευδοκιμήσουν στους τομείς των μικρών επιχειρήσεων.
Οι franchisees ξενοδοχείων χειρίζονται τις καθημερινές λειτουργίες των μεμονωμένων ξενοδοχείων τους, ενώ ταυτόχρονα επωφελούνται από την ισχυρή αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας, τα λειτουργικά πρότυπα και την υποστήριξη που παρέχει ο franchisor.
Αυτό το μοντέλο διασφαλίζει συνεπείς και αξιόπιστες εμπειρίες επισκεπτών, συμβάλλοντας στην οικοδόμηση εμπιστοσύνης των ταξιδιωτών και στην αύξηση των επαναλαμβανόμενων κρατήσεων.