
Ένας στους πέντε Αμερικανούς έχει σχεδιάσει ένα ταξίδι προσανατολισμένο στη γαστρονομία. Αυτό αναφέρει το Visit Anaheim, με βάση ευρήματα από νέα εθνική έρευνα σε 2.000 ενήλικες.
Συγκεκριμένα, διαπίστωσε ότι οι ταξιδιώτες των ΗΠΑ, ειδικά οι νεότερες γενιές, αφήνουν όλο και περισσότερο την «όρεξη» να καθοδηγεί τον προγραμματισμό των διακοπών.
- Το 44% της Gen Ζ και το 31% των millennials έχουν κάνει «foodcation», σε σύγκριση με το 21% της Gen Χ και το 11% των baby boomers.
Κατά μέσο όρο, οι ερωτηθέντες ταξίδεψαν 484 μίλια και ξόδεψαν 910 δολάρια στην πιο πρόσφατη απόδρασή τους με επίκεντρο το φαγητό, με πολλούς να είναι πρόθυμοι να ξοδέψουν σχεδόν το διπλάσιο ποσό για την ευκαιρία να δοκιμάσουν ένα πιάτο της λίστας τους.
Η μελέτη αποκάλυψε επίσης ότι τα τρία τέταρτα των ερωτηθέντων ερευνούν τις επιλογές φαγητού πριν ταξιδέψουν, αφιερώνοντας κατά μέσο όρο δυόμισι ώρες διαβάζοντας κριτικές, παρακολουθώντας βίντεο και αναζητώντας προτάσεις.
Τοπ πολιτείες
Σχεδόν οι μισοί (45%) ανέφεραν ότι απολαμβάνουν ένα μείγμα κρυφών «διαμαντιών» και εστιατορίων με μεγάλα ονόματα. Όταν ρωτήθηκαν ποια πολιτεία έχει το καλύτερο φαγητό, η Νέα Υόρκη κατέλαβε την πρώτη θέση, ακολουθούμενη από την Καλιφόρνια και το Τέξας.
























