Σύνταξη: tourismtoday.gr

Τους τρόπους που τα ξενοδοχεία μπορούν να προσελκύσουν Ασιάτες ταξιδιώτες της Gen Z, σύμφωνα με τις τάσεις στις αποδράσεις, αποκαλύπτει μελέτη της Agoda.

Η μελέτη, περιγράφει μια γενιά τουριστών που βρίσκει έμπνευση στον ψηφιακό χώρο, αγκαλιάζει τον αυθορμητισμό και εκτιμά τις κοινές εμπειρίες.

Agoda: Πώς θα προσλκύσουν τα ξενοδοχεία Ασιάτες ταξιδιώτες της Gen Z

  • Instagrammable spaces: Δημιουργήστε και ενθαρρύνετε ευκαιρίες για φωτογραφίες σε όλο το κατάλυμα με ορατά / επίκαιρα hashtags που σχετίζονται με την ιδιοκτησία.
  • Ζωντανές εκδηλώσεις: Παραμείνετε σε εγρήγορση για επερχόμενες συναυλίες και φεστιβάλ και ξεκινήστε να τις επεξεργάζεστε σε στρατηγικές μάρκετινγκ σε πρώιμο στάδιο.
  • Θεματικές εμπειρίες: Εκμεταλλευτείτε ευκαιρίες που συνδέουν το ξενοδοχείο με διάσημες στιγμές των μέσων ενημέρωσης με ουσιαστικό τρόπο, όπως η έναρξη μενού δείπνου White Lotus στην Ταϊλάνδη.
  • Social Media Influencers: Προσκαλέστε τους influencers να επισκεφθούν το κατάλυμα και βεβαιωθείτε ότι μπορούν να απαθανατίσουν αξέχαστες εμπειρίες που μπορούν να προσελκύσουν άλλους.
  • Μέσα κοινωνικής δικτύωσης: Μείνετε ενημερωμένοι για τις τάσεις του TikTok και προσπαθήστε να τις επαναλάβετε στο ξενοδοχείο για να οδηγήσετε περισσότερους ταξιδιώτες με γνώμονα την εμπειρία.
  • Εξατομίκευση: Διατηρήστε την εμπειρία όσο το δυνατόν πιο προσωπική για να διασφαλίσετε ότι οι τουρίστες της Gen Z θα αφήσουν θετικές κριτικές εστιάζοντας στην ανάπτυξη του εαυτού τους.