Η Air Canada ανακοίνωσε την ενίσχυση του προγράμματος αποζημίωσης προς τους επιβάτες που επλήγησαν από την πολυήμερη απεργία των πληρωμάτων καμπίνας, η οποία προκάλεσε εκτεταμένες ακυρώσεις και καθυστερήσεις, επηρεάζοντας τουλάχιστον 500.000 ταξιδιώτες.

 

Η εταιρεία, που επαναφέρει σταδιακά τις πτήσεις της και αναμένει να επαναλειτουργεί «σχεδόν στο πλήρες δίκτυο» της έως σήμερα Παρασκευή, ανακοίνωσε μια «εξαιρετική πολιτική ταξιδιωτικών εξόδων», η οποία υπερβαίνει τις νομικές υποχρεώσεις της.

Η νέα πολιτική καλύπτει εύλογα έξοδα διαμονής, γευμάτων, μετακίνησης και λοιπών αναγκών που προέκυψαν για τους επιβάτες των οποίων το ταξίδι επηρεάστηκε από την απεργία μεταξύ 15 και 23 Αυγούστου 2025. Πρόκειται για επέκταση της προηγούμενης πολιτικής ευελιξίας, που ήδη προέβλεπε αποζημίωση για μεταφορικά έξοδα σε άλλες αεροπορικές, τρένα, πλοία ή χερσαίες μετακινήσεις.

Ο Chief Operations Officer της Air Canada, Mark Nasr, δήλωσε:

«Ζητούμε συγγνώμη από όλους τους πελάτες μας για την ταλαιπωρία και δεσμευόμαστε να κάνουμε ό,τι χρειάζεται για να αποκαταστήσουμε την εμπιστοσύνη τους. Η νέα πολιτική μας αποδεικνύει την πρόθεσή μας να στηρίξουμε ιδιαίτερα όσους εγκλωβίστηκαν κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους».

Με την κίνηση αυτή, η Air Canada στοχεύει να περιορίσει την έντονη δυσαρέσκεια των πελατών, αλλά και να ενισχύσει τη φήμη της σε μια ιδιαίτερα κρίσιμη περίοδο για τον κλάδο των αερομεταφορών.