Τη συνεργασία της με την Signcode ανακοίνωσε η British Airways με στόχο την καλύτερη προσβασιμότητα σε κωφούς και βαρήκοους ταξιδιώτες. Η Signcode είναι ένας οργανισμός αφιερωμένος στη διασφάλιση ίσης πρόσβασης σε πληροφορίες, προϊόντα και υπηρεσίες για την κοινότητα των κωφών και των βαρήκοων.

Η συνεργασία θα επιτρέψει στους πελάτες να έχουν πρόσβαση σε βασικές ταξιδιωτικές πληροφορίες σε ειδικής μορφής βίντεο.

Αυτό θα είναι διαθέσιμο μέχρι το τέλος του 2023, με τους πελάτες να μπορούν να έχουν πρόσβαση είτε μέσω ba.com είτε μέσω ενός κωδικού QR που θα έχει το πλήρωμα καμπίνας Mainline της BA στις κινητές συσκευές τους.

Οι κωφοί και βαρήκοοι επιβάτες θα έχουν στη συνέχεια την επιλογή είτε να δουν την ενημέρωση για την ασφάλεια στην προσωπική τους συσκευή είτε να λάβουν μια εξατομικευμένη ενημέρωση από ένα μέλος του πληρώματος πρόσωπο με πρόσωπο (όπως συμβαίνει ήδη).

Πριν από αυτό, ένα signed βίντεο είναι διαθέσιμο στο ba.com, το οποίο προσφέρει «μια ολοκληρωμένη επισκόπηση της πρότασης υπηρεσιών της British Airways καθ’ όλη τη διάρκεια του ταξιδιού, συμπεριλαμβανομένης της διαδικασίας κράτησης, της εμπειρίας στο αεροδρόμιο, των υπηρεσιών εν πλω και της προσφοράς ψυχαγωγίας κατά την πτήση.

Τα βίντεο θα παρέχονται τόσο στη Βρετανική Νοηματική Γλώσσα (BSL) όσο και στην Αμερικάνικη Νοηματική Γλώσσα (ASL). H συνεργασία διερευνά τη δυνατότητα επέκτασης σε άλλες γλώσσες όπως τα ισπανικά, καθώς και την προσθήκη περισσότερου περιεχομένου το επόμενο έτος.