
Η EasyJet Holidays κάνει ένα σημαντικό βήμα προς τη βιωσιμότητα, παρουσιάζοντας την πρώτη της Έκθεση Επιπτώσεων, με στόχο να καταστήσει τις αειφόρες διακοπές προσιτές και ευρέως διαθέσιμες.
Η έκθεση “Making Sustainable Holidays Mainstream” αναδεικνύει τρεις βασικούς άξονες της στρατηγικής “Holiday Better” σχετικά με την περιβαλλοντική, κοινωνική και εταιρική διακυβέρνηση (ESG), εστιάζοντας:
- Στη δημιουργία καλύτερων επιλογών διακοπών
- Στη διατήρηση της μοναδικότητας των διακοπών
- Στη μεταμόρφωση του ταξιδιού για όλους
Καινοτόμες Πρωτοβουλίες για την Αειφορία
Η εταιρεία προχωρά σε συγκεκριμένες δράσεις για τη μείωση του περιβαλλοντικού της αποτυπώματος και την ενίσχυση της βιώσιμης ανάπτυξης:
• Ηλεκτρικά οχήματα μεταφοράς στη Ρόδο: Έχουν ήδη εξυπηρετήσει περισσότερους από 5.200 επιβάτες, διανύοντας 152.000 χιλιόμετρα και εξοικονομώντας 27 τόνους CO2.
• Εκπαίδευση βιώσιμου τουρισμού: Σε συνεργασία με το Global Sustainable Tourism Council, προσφέρει ειδικό πρόγραμμα κατάρτισης για ξενοδοχεία σε Ισπανία, Ελλάδα και Τουρκία. Ήδη πάνω από 300 ξενοδοχεία έχουν ενταχθεί στο πρόγραμμα, ενώ το 37% των πιο δημοφιλών καταλυμάτων του tour operator έχουν λάβει πιστοποίηση βιωσιμότητας.
• Μείωση σπατάλης τροφίμων: Στην Κόστα Αντέχε, μέσω έξυπνης τεχνολογίας τεχνητής νοημοσύνης, η εταιρεία έχει καταφέρει να εξοικονομήσει περίπου 100.000 ευρώ σε έναν χρόνο.
• Ενίσχυση τοπικών οικονομιών: Ενθαρρύνει τους ταξιδιώτες να ανακαλύπτουν προορισμούς πέρα από τα αστικά τουριστικά hotspots, ενισχύοντας τη βιώσιμη ανάπτυξη και δημιουργώντας νέες θέσεις εργασίας στις τοπικές κοινότητες.
Δέσμευση σε Συνεργασίες και Καινοτομία
Η EasyJet Holidays επιδιώκει να ενσωματώσει τη βιωσιμότητα σε κάθε επιχειρηματική της απόφαση, διαμορφώνοντας ισχυρές συνεργασίες με οργανισμούς όπως:
• Abta (Ένωση Βρετανών Ταξιδιωτικών Πρακτόρων)
• UN Tourism (Παγκόσμιος Οργανισμός Τουρισμού των Ηνωμένων Εθνών)
• Μη κερδοσκοπικούς φορείς υπεύθυνου τουρισμού
Ο Matt Callaghan, COO της EasyJet Holidays, τόνισε:
“Η πρώτη μας Έκθεση Επιπτώσεων αποτελεί ορόσημο στη δέσμευσή μας να βοηθήσουμε τους πελάτες μας να κάνουν καλύτερες διακοπές. Παρότι είμαστε υπερήφανοι για όσα έχουμε επιτύχει, η ανάγκη για πρόοδο είναι επιτακτική. Εστιάζουμε σε λύσεις και συνεργασίες, εφαρμόζοντας γρήγορα νέα έργα και μοιραζόμαστε τα αποτελέσματά μας με τη βιομηχανία”.
Με αυτή τη στρατηγική, η EasyJet Holidays στοχεύει να διαμορφώσει το μέλλον του τουρισμού, συνδυάζοντας προσβασιμότητα, καινοτομία και βιωσιμότητα.