Η EasyJet Holidays κάνει ένα σημαντικό βήμα προς τη βιωσιμότητα, παρουσιάζοντας την πρώτη της Έκθεση Επιπτώσεων, με στόχο να καταστήσει τις αειφόρες διακοπές προσιτές και ευρέως διαθέσιμες.

Η έκθεση “Making Sustainable Holidays Mainstream” αναδεικνύει τρεις βασικούς άξονες της στρατηγικής “Holiday Better” σχετικά με την περιβαλλοντική, κοινωνική και εταιρική διακυβέρνηση (ESG), εστιάζοντας:

  1. Στη δημιουργία καλύτερων επιλογών διακοπών
  2. Στη διατήρηση της μοναδικότητας των διακοπών
  3. Στη μεταμόρφωση του ταξιδιού για όλους

Καινοτόμες Πρωτοβουλίες για την Αειφορία

Η εταιρεία προχωρά σε συγκεκριμένες δράσεις για τη μείωση του περιβαλλοντικού της αποτυπώματος και την ενίσχυση της βιώσιμης ανάπτυξης:

• Ηλεκτρικά οχήματα μεταφοράς στη Ρόδο: Έχουν ήδη εξυπηρετήσει περισσότερους από 5.200 επιβάτες, διανύοντας 152.000 χιλιόμετρα και εξοικονομώντας 27 τόνους CO2.

• Εκπαίδευση βιώσιμου τουρισμού: Σε συνεργασία με το Global Sustainable Tourism Council, προσφέρει ειδικό πρόγραμμα κατάρτισης για ξενοδοχεία σε Ισπανία, Ελλάδα και Τουρκία. Ήδη πάνω από 300 ξενοδοχεία έχουν ενταχθεί στο πρόγραμμα, ενώ το 37% των πιο δημοφιλών καταλυμάτων του tour operator έχουν λάβει πιστοποίηση βιωσιμότητας.

• Μείωση σπατάλης τροφίμων: Στην Κόστα Αντέχε, μέσω έξυπνης τεχνολογίας τεχνητής νοημοσύνης, η εταιρεία έχει καταφέρει να εξοικονομήσει περίπου 100.000 ευρώ σε έναν χρόνο.

• Ενίσχυση τοπικών οικονομιών: Ενθαρρύνει τους ταξιδιώτες να ανακαλύπτουν προορισμούς πέρα από τα αστικά τουριστικά hotspots, ενισχύοντας τη βιώσιμη ανάπτυξη και δημιουργώντας νέες θέσεις εργασίας στις τοπικές κοινότητες.

Δέσμευση σε Συνεργασίες και Καινοτομία

Η EasyJet Holidays επιδιώκει να ενσωματώσει τη βιωσιμότητα σε κάθε επιχειρηματική της απόφαση, διαμορφώνοντας ισχυρές συνεργασίες με οργανισμούς όπως:

• Abta (Ένωση Βρετανών Ταξιδιωτικών Πρακτόρων)

• UN Tourism (Παγκόσμιος Οργανισμός Τουρισμού των Ηνωμένων Εθνών)

• Μη κερδοσκοπικούς φορείς υπεύθυνου τουρισμού

Ο Matt Callaghan, COO της EasyJet Holidays, τόνισε:

“Η πρώτη μας Έκθεση Επιπτώσεων αποτελεί ορόσημο στη δέσμευσή μας να βοηθήσουμε τους πελάτες μας να κάνουν καλύτερες διακοπές. Παρότι είμαστε υπερήφανοι για όσα έχουμε επιτύχει, η ανάγκη για πρόοδο είναι επιτακτική. Εστιάζουμε σε λύσεις και συνεργασίες, εφαρμόζοντας γρήγορα νέα έργα και μοιραζόμαστε τα αποτελέσματά μας με τη βιομηχανία”.

Με αυτή τη στρατηγική, η EasyJet Holidays στοχεύει να διαμορφώσει το μέλλον του τουρισμού, συνδυάζοντας προσβασιμότητα, καινοτομία και βιωσιμότητα.