
Η Eurostar κάλεσε πιθανούς ανταγωνιστές φορείς εκμετάλλευσης να επενδύσουν σε νέες εγκαταστάσεις αμαξοστασίων για να «απελευθερώσουν την ανάπτυξη των διεθνών σιδηροδρομικών μεταφορών» μεταξύ του Ηνωμένου Βασιλείου και της ηπειρωτικής Ευρώπης.
Αρκετές εταιρείες, συμπεριλαμβανομένων των Virgin Group και FS Italiane Group, ιδιοκτήτριας της Trenitalia, έχουν αποκαλύψει σχέδια για να ανταγωνιστούν την Eurostar προσφέροντας σιδηροδρομικές υπηρεσίες υψηλής ταχύτητας μεταξύ του Ηνωμένου Βασιλείου και της ηπειρωτικής Ευρώπης.
Νωρίτερα αυτόν τον μήνα, το Γραφείο Σιδηροδρόμων και Οδών (ORR), το οποίο ρυθμίζει τους σιδηροδρόμους του Ηνωμένου Βασιλείου, δήλωσε ότι ο υφιστάμενος αμαξοστάσιο τρένων της Eurostar στο Λονδίνο στο Temple Mills θα είναι σε θέση να φιλοξενήσει επιπλέον τρένα από ανταγωνιστικές εταιρείες «εάν χρειαστεί».
Ωστόσο, η Eurostar δήλωσε σε επίσημη απάντησή της στην έκθεση της ORR ότι θα πρέπει να υπάρχει «ένα μακροπρόθεσμο σχέδιο για τους διεθνείς σιδηροδρόμους, το οποίο να λαμβάνει υπόψη τις αναπτυξιακές φιλοδοξίες όλων των φορέων εκμετάλλευσης και να ενθαρρύνει τις ιδιωτικές επενδύσεις σε νέες εγκαταστάσεις αμαξοστασίων πέρααπό το Temple Mills».
Η Eurostar δήλωσε ότι η έκθεση της ORR δεν έλαβε υπόψη τα δικά της σχέδια να δαπανήσει 2 δις. ευρώ για την αγορά έως και 50 νέων τρένων, καθώς και να «εντατικοποιήσει τη χρήση του τρέχοντος στόλου της για την παροχή περισσότερων υπηρεσιών».
Η εταιρεία τόνισε ότι «θα μπορούσαν να εξεταστούν ορισμένες επιλογές παράλληλα με το Temple Mills στο Κεντ και το Ανατολικό Λονδίνο και ενθαρρύνει άλλους φορείς εκμετάλλευσης να επενδύσουν σε νέες εγκαταστάσεις».

























