Σε οριακό σημείο βρίσκονται τα παγκόσμια επαγγελματικά ταξίδια. Μετά από χρόνια χαμένα από μια πανδημική αβεβαιότητα, τα επαγγελματικά ταξίδια επιστρέφουν, ακόμη και όταν οι εταιρείες αντιμετωπίζουν ένα μεταβαλλόμενο τοπίο που θα απαιτήσει νέες προσεγγίσεις και διαδικασίες.

Αυτό προκύπτει από τα δεδομένα της νέας έκθεσης της Mastercard, η οποία ερεύνησε 541 υπεύθυνους λήψης ταξιδιωτικών αποφάσεων στις Ηνωμένες Πολιτείες, τον Καναδά, τη Γερμανία, την Ιταλία, την Αυστραλία και την Ινδία.

«Βρισκόμαστε στην άκρη του μετασχηματισμού για την εμπειρία των επαγγελματιών ταξιδιωτών», δήλωσε ο Chad Wallace, επικεφαλής εμπορικών λύσεων της Mastercard παγκοσμίως.

«Με τα παγκόσμια επαγγελματικά ταξίδια σε άνοδο, μια απλή, απρόσκοπτη εμπειρία ταξιδιού και ψυχαγωγίας είναι απαραίτητη για να παρέχει τα θεμέλια για επιτυχία και πρόοδο σε αυτόν τον χώρο».

Βασικά συμπεράσματα

  • Το 90% των υπευθύνων λήψης αποφάσεων — που περιλαμβάνουν διευθυντές ταξιδίων και ομάδες προμηθειών — συμφωνούν ότι το διευρυνόμενο υβριδικό/απομακρυσμένο εργατικό δυναμικό θα αυξήσει σημαντικά τον αριθμό των επαγγελματικών ταξιδιών την επόμενη δεκαετία.
  • Το 85% συμφωνεί ότι θα γίνει σύνηθες φαινόμενο να υπάρχει ένας «διευθυντής ταξιδιών» τα επόμενα πέντε χρόνια για να διαχειρίζεται διαδικασίες που έχουν κατακερματιστεί σε τμήματα όπως το ανθρώπινο δυναμικό, τα οικονομικά, η ασφάλεια και η τεχνολογία.
  • Το 91% ανέφερε ότι σχεδιάζει να επενδύσει στην τεχνητή νοημοσύνη και τη μηχανική μάθηση τα επόμενα πέντε χρόνια για να προσφέρει στους υπαλλήλους μια πιο εξατομικευμένη ταξιδιωτική εμπειρία.
  • Το 90% είπε ότι οι ευθύνες τους περιλαμβάνουν τώρα μεγαλύτερη έμφαση στα περιβαλλοντικά προβλήματα, συμπεριλαμβανομένης της παρακολούθησης αποστολών για επαγγελματικά ταξίδια.
  • Δεδομένων όλων των αλλαγών στον εργασιακό χώρο μετά τον Covid-19, το 86% των ερωτηθέντων συμφώνησε ότι η διαχείριση των ταξιδίων και των εξόδων έχει γίνει πιο δύσκολη.
  • Ένας στους τρεις υπεύθυνους λήψης αποφάσεων αναφέρει ότι οι εργαζόμενοι εξακολουθούν να χρησιμοποιούν προσωπικές κάρτες για να κάνουν κράτηση για ταξίδια, δημιουργώντας προκλήσεις όσον αφορά την ορατότητα των δαπανών και τις χαμένες ευκαιρίες ανταμοιβής ταξιδιού για οργανισμούς.
  • Το 90% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι σχεδιάζει να προσφέρει ένα πρόγραμμα κάρτας ταξιδίων και ψυχαγωγίας για τη βελτίωση των διαδικασιών. Και λίγο πάνω από το 90% ενδιαφέρεται για τα επόμενα πέντε χρόνια να παρέχει εικονικές εταιρικές κάρτες στους υπαλλήλους για να πληρώσουν τα έξοδα ταξιδιού.
  • Εννέα στους 10 ερωτηθέντες πίστευαν ότι οι εικονικές κάρτες είτε θα ήταν συνηθισμένες για τις περισσότερες εταιρείες (48%) είτε αυτό που διακρίνει τις καινοτόμες εταιρείες (42%) μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια.