Σύνταξη: tourismtoday.gr
Ενα μοντέλο προσφοράς με γνώμονα τα δεδομένα θα επαναπροσδιορίσει τον τρόπο τιμολόγησης σε πτήσεις και βοηθητικές υπηρεσίες στους ιστότοπους αερομεταφορέων, σύμφωνα με την OAG.

Αξιοποιώντας τις πληροφορίες ζήτησης σε πραγματικό χρόνο, μπορούν να μεταβούν σε μια πραγματικά δυναμική εμπειρία κράτησης.

Τόσο η τιμή όσο και οι βοηθητικές επιλογές που παρουσιάζονται ως απάντηση σε ένα συγκεκριμένο ερώτημα πτήσης μπορούν να προσαρμοστούν δυναμικά ή ακόμη και να δημιουργηθούν τη στιγμή της αναζήτησης.

Η αλλαγή ξεκινά με την καλύτερη κατάτμηση των επιβατών. Αναλύοντας προορισμούς που αναζητήθηκαν, ημερομηνίες αναχώρησης και επιλογές ναύλων, οι αεροπορικές εταιρείες θα έχουν λεπτομερή κατανόηση των διαφορετικών τύπων ταξιδιωτών.

Αυτό τις βοηθά να προβλέψουν ποιος είναι πιθανό να κάνει αναζήτηση και ποιο είδος στρατηγικής τιμολόγησης είναι πιο αποτελεσματική.

Για παράδειγμα, ορισμένα μοτίβα στο χρόνο αναζήτησης και στα παράθυρα κρατήσεων παρέχουν πολύτιμες ενδείξεις σχετικά με τον σκοπό ενός ταξιδιώτη:
  • Οι τουρίστες αναψυχής συχνά κάνουν κράτηση για τις πτήσεις τους πολύ νωρίτερα, συνήθως 30 ημέρες ή περισσότερες πριν από την αναχώρηση. Γενικά, είναι πιο ευαίσθητοι στις τιμές και έχουν την ευελιξία να προγραμματίσουν με βάση τις καλύτερες προσφορές.
  • Οι επαγγελματίες ταξιδιώτες αντίθετα, τείνουν να κάνουν κράτηση εντός συντομότερου χρονικού πλαισίου -συχνά μόλις λίγες εβδομάδες ή ακόμη και ημέρες πριν από την αναχώρηση- λόγω της πιο αυθόρμητης φύσης των επιχειρηματικών απαιτήσεων. Αυτή η συμπεριφορά της τελευταίας στιγμής τους κάνει σχετικά λιγότερο ευαίσθητους στις τιμές.

Οι αερομεταφορείς μπορούν να βελτιώσουν τις μηχανές τιμολόγησης τους και, ως εκ τούτου, να βελτιώσουν την εμπειρία κράτησης, ευθυγραμμίζοντας με μεγαλύτερη ακρίβεια με τα τμήματα των επιβατών, προσαρμόζοντας τις επιλογές πτήσεων και τις δομές τιμών για να ταιριάζουν με τα πρότυπα ζήτησης σε πραγματικό χρόνο. Ο επιχειρηματικός αντίκτυπος αυτής της αλλαγής είναι σημαντικός.