
Αξιοποιώντας τις πληροφορίες ζήτησης σε πραγματικό χρόνο, μπορούν να μεταβούν σε μια πραγματικά δυναμική εμπειρία κράτησης.
Τόσο η τιμή όσο και οι βοηθητικές επιλογές που παρουσιάζονται ως απάντηση σε ένα συγκεκριμένο ερώτημα πτήσης μπορούν να προσαρμοστούν δυναμικά ή ακόμη και να δημιουργηθούν τη στιγμή της αναζήτησης.
Αυτό τις βοηθά να προβλέψουν ποιος είναι πιθανό να κάνει αναζήτηση και ποιο είδος στρατηγικής τιμολόγησης είναι πιο αποτελεσματική.

- Οι τουρίστες αναψυχής συχνά κάνουν κράτηση για τις πτήσεις τους πολύ νωρίτερα, συνήθως 30 ημέρες ή περισσότερες πριν από την αναχώρηση. Γενικά, είναι πιο ευαίσθητοι στις τιμές και έχουν την ευελιξία να προγραμματίσουν με βάση τις καλύτερες προσφορές.
- Οι επαγγελματίες ταξιδιώτες αντίθετα, τείνουν να κάνουν κράτηση εντός συντομότερου χρονικού πλαισίου -συχνά μόλις λίγες εβδομάδες ή ακόμη και ημέρες πριν από την αναχώρηση- λόγω της πιο αυθόρμητης φύσης των επιχειρηματικών απαιτήσεων. Αυτή η συμπεριφορά της τελευταίας στιγμής τους κάνει σχετικά λιγότερο ευαίσθητους στις τιμές.