Explore the World arrow with beach background

Μεγαλύτερη διαφάνεια και αυθεντικότητα στις ταξιδιωτικές καμπάνιες προορισμών αναζητούν οι ταξιδιώτες. Αυτό αποκάλυψε πρόσφατη έρευνα καταναλωτών από την Getty Images & iStock VisualGPS.

Ειδικότερα, το 69% ανέφερε ότι τους ενδιαφέρει εάν οι εικόνες δημιουργούνται σε υπολογιστή ή έχουν ληφθεί «στον πραγματικό κόσμο».

Η νέα έρευνα εξέτασε ένα εθνικά αντιπροσωπευτικό δείγμα 500 ερωτηθέντων σε όλη την Αυστραλία και τη Νέα Ζηλανδία σχετικά με τη στάση και τη συμπεριφορά τους απέναντι στα ταξίδια, την τεχνολογία και τον πολιτισμό.

Αυθεντικότητα περιεχομένου

Με τα δύο τρίτα των ερωτηθέντων να μην μπορούν να καταλάβουν εάν μια εικόνα ή ένα βίντεο έχει παραποιηθεί, η έρευνα αποκαλύπτει αυξημένη ανησυχία για την αυθεντικότητα του περιεχομένου.

Αυτό οδηγεί σε εκκλήσεις για μεγαλύτερη διαφάνεια στη δημιουργία περιεχομένου, με το 89% των καταναλωτών να δηλώνουν ότι θέλουν οι επωνυμίες να είναι εκ των προτέρων, εάν μια εικόνα ή ένα βίντεο έχει αλλάξει στις καμπάνιες τους.

Όχι στις χειραγωγημένες εικόνες

Όσον αφορά ειδικότερα στην ταξιδιωτική βιομηχανία, οι άνθρωποι είναι πιο πιθανό να βλέπουν θετικά μια ταξιδιωτική εταιρεία εάν χρησιμοποιεί πραγματικές εικόνες έναντι τροποποιημένων ή αλλοιωμένων εικόνων που απεικονίζουν έναν προορισμό διακοπών.

Ο ταξιδιωτικός κλάδος είναι ένας από τους τρεις κορυφαίους κλάδους που είναι πιο πιθανό να αντιμετωπίσουν αρνητικές αντιδράσεις από τη χρήση χειραγωγημένων εικόνων, με το 40% όλων των ερωτηθέντων να λέει ότι θα επηρεάσει αρνητικά τη γνώμη τους για το εμπορικό σήμα.

Εκστρατείες προορισμού

Όταν πρόκειται για εκστρατείες προορισμού και τουρισμού, ένας άλλος παράγοντας που μπορεί να επηρεάσει τις αποφάσεις αγοράς για τους ταξιδιώτες είναι να «βλέπουν ανθρώπους σαν εμένα».

Σύμφωνα με την έρευνα, το 79% των ερωτηθέντων θέλει να δει γραφικά και βίντεο που απεικονίζουν ταξιδιώτες που μοιάζουν με αυτούς και την οικογένεια και τους φίλους τους να απολαμβάνουν τον προορισμό.