Σύνταξη: tourismtoday.gr

Πολύ περισσότεροι Καναδοί θα επιλέξουν φέτος διακοπές την Ευρώπη. «Γυρίζοντας την πλάτη» στα ταξίδια στις ΗΠΑ, θα επισκεφθούν προορισμούς με «πιο φιλικές πολιτικές» και η Ελλάδα είναι σταθερά στην κορυφή του ταξιδιωτικού τους χάρτη.

Ο Καναδάς, είναι από τις πλέον πολλά υποσχόμενες long-haul αγορές για τον ελληνικό τουρισμό. Αυτό ενισχύεται από την αεροπορική συνδεσιμότητα και το 2025.

Η Air Canada προσθέτει νέες καθημερινές απευθείας πτήσεις στο Ελευθέριος Βενιζέλος, αυξάνοντας τη χωρητικότητα στο δρομολόγιο Μόντρεαλ – Αθήνα, από 7 σε 9 την εβδομάδα τη θερινή σεζόν, ενώ ενισχύει και τις διαδρομές από Τορόντο. Παράλληλα απευθείας πτήσεις Τορόντο – Αθήνα θα πραγματοποιεί και η Air Transat.

Ενα άλλο γεγονός που καθιστά τη χώρα μας έναν εξαιρετικό προορισμό για αναψυχή, επαγγελματικά ταξίδια και σύντομες επισκέψεις για τους Καναδούς είναι πως δεν χρειάζονται βίζα για διαμονή έως 90 ημέρες ή λιγότερο σε Ελλάδα.

Η χώρα μας αποτελεί εδώ και καιρό έναν δημοφιλή προορισμό για τους Καναδούς στα ταξίδια μεγάλων αποστάσεων.

Όπως αποκαλύπτει ο Παγκόσμιος Οργανισμός Τουρισμού (UN Tourism), η Ελλάδα κατατάσσεται μεταξύ των 10 top ευρωπαϊκών περιοχών. Μελέτη της Future Partners, δείχνει πως το 2025 οι Καναδοί:

  • Θα κάνουν τουλάχιστον ένα εξερχόμενο ταξίδι φέτος (90,2%).
  • Θα πραγματοποιήσουν τον ίδιο αριθμό σε διεθνείς αποδράσεις με πέρυσι (63,5%).
  • Τοποθετούν σε υψηλή προτεραιότητα στον προϋπολογισμό τους, τις επισκέψεις σε άλλες χώρες (39,8%).
  • Ανησυχούν για το κόστος στις διακοπές τους στο εξωτερικό (85,6%).

Πόσα χρήματα δαπανούν για διαμονή (διανυκτέρευση/άτομο) στην Ελλάδα

  • Το 24% πάνω από 180 δολάρια.
  • Το 36% από 111 έως 180 δολάρια.
  • Το 29% έως 110 δολάρια.

Σχετικά με τη διάρκεια του ταξιδιού τους επόμενους 12 μήνες, περισσότεροι από 4 στους 10 Καναδούς (43%) προτιμούν κυρίως αποδράσεις μεγάλης ή μεσαίας διάρκειας.

Ως προς τα κίνητρα και το είδος των διακοπών στο εξωτερικό, το προϊόν «Ήλιος και Θάλασσα», δεν μονοπωλεί το ενδιαφέρον και επιλέγουν:

  • Παραλία και κολύμπι (50%).
  • Οδικές εκδρομές (42%).
  • Επισκέψεις σε μουσεία ή χώρους πολιτιστικής κληρονομιάς (35%).
  • Γαστρονομικές εμπειρίες (34%).
  • Αξιοθέατα (33%).
  • Υπαίθριες δραστηριότητες (33%).
  • Φύση (28%).

Τουριστικές εμπειρίες

  • Δραστηριότητες στο νερό (14%).
  • Ευεξία (13%).
  • Μηχανοκίνητα θαλάσσια σπορ (11%).
  • Κρουαζιέρα (10%).
  • Αγροτουρισμός (6%).