
Σύνταξη: tourismtoday.gr
Η ξενοδοχειακή εταιρεία Hyatt συνεχίζει να βλέπει «ισχυρή» ζήτηση για επαγγελματικά ταξίδια στην Ευρώπη, ενώ σημειώνει μια αλλαγή στο μοτίβο των κρατήσεων μετά την πανδημία.
Ο Paul Dalgleish, αντιπρόεδρος εσόδων, πωλήσεων και διανομής της Hyatt σε ΕΜΕΑ (Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική ), δήλωσε ότι τα επαγγελματικά ταξίδια «πήγαιναν καλά», παράλληλα με την έντονη ζήτηση για MICE στα ευρωπαϊκά ξενοδοχεία του Ομίλου.
Η συνολική αύξηση εσόδων εκτιμάται 5,5 έως 6% για τη Hyatt στην περιοχή φέτος, σε σύγκριση με τις επιδόσεις της το 2023.
Τόνισε επίσης μια αλλαγή στα πρότυπα εταιρικών κρατήσεων με περισσότερους επαγγελματίες ταξιδιώτες να επιλέγουν ημέρες μεσοβδόμαδα σε σχέση με πριν από την πανδημία.
«Το Λονδίνο ως πόλη είναι νεκρό τη Δευτέρα και την Παρασκευή, αλλά ζωντανεύει την Τρίτη, την Τετάρτη και την Πέμπτη», πρόσθεσε.
Εξέφρασε επίσης, τη βεβαιότητα για τη δύναμη της αγοράς επαγγελματικών ταξιδιών στην Ευρώπη φέτος. Ωστόσο, πρόσθεσε ότι οι πολλές εκλογές που θα διεξαχθούν σε όλη την περιοχή το 2024 θα μπορούσαν να έχουν «αντίκτυπο στα κυβερνητικά ταξίδια».
Οπως υπογράμμισε η αγορά MICE συνεχίζει να «επιταχύνεται πέρα από άλλους τομείς» για τη Hyatt στην Ευρώπη και αντιπροσωπεύει το 25% των συνολικών πωλήσεων της.
Πλέον οι προγραμματιστές συναντήσεων επικεντρώνονταν όλο και περισσότερο στην προσφορά βιωματικών ή μοναδικών εκδηλώσεων, ενώ η βιωσιμότητα και η ευημερία γίνονται επίσης πιο σημαντικοί παράγοντες.