
Με έσοδα και κέρδη άνω των προσδοκιών έκλεισε το δεύτερο τρίμηνο του 2025 η Airbnb, καθώς η ταξιδιωτική ζήτηση ανέκαμψε, παρά την παγκόσμια αβεβαιότητα και τις γεωπολιτικές εντάσεις. Ωστόσο, η εταιρεία ετοιμάζεται για μια πιο δύσκολη συνέχεια, γεγονός που επηρέασε αρνητικά τη μετοχή της.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 13% και ανήλθαν σε 3,1 δισ. δολάρια, υπερβαίνοντας τις εκτιμήσεις των αναλυτών. Τα καθαρά κέρδη αυξήθηκαν κατά 16%, φτάνοντας τα 642 εκατ. δολάρια. Οι προβλέψεις για την τρέχουσα περίοδο – που περιλαμβάνει και τη θερινή κορύφωση των ταξιδιών – κυμαίνονται μεταξύ 4,02 δισ. και 4,1 δισ. δολαρίων.
Ωστόσο, η Airbnb προειδοποίησε ότι το τρίτο τρίμηνο θα είναι πιο απαιτητικό. Η οικονομική διευθύντρια Έλι Μερτς ανέφερε ότι τα περιθώρια κέρδους θα συρρικνωθούν, λόγω της εφαρμογής νέων δασμών που επιβάλλει η κυβέρνηση Τραμπ σε χώρες όπως η Ελβετία και η Ινδία, αλλά και εξαιτίας των επενδύσεων ύψους 200 εκατ. δολαρίων σε νέες υπηρεσίες και εμπειρίες.
Ο διευθύνων σύμβουλος Μπράιαν Τσέσκι παρουσίασε τον Μάιο ένα ευρύ φάσμα νέων προϊόντων μέσω της ανανεωμένης εφαρμογής Airbnb. Οι χρήστες μπορούν πλέον να κλείνουν υπηρεσίες όπως καθαρίστριες, κομμωτές ή να συμμετέχουν σε μαθήματα μαγειρικής με κορυφαίους σεφ — μια προσθήκη που φέρει την υπογραφή του πρώην επικεφαλής σχεδιασμού της Apple, Τζόνι Άιβ.
Αν και τα νέα προϊόντα δεν αναμένεται να αποδώσουν άμεσα σημαντικά έσοδα, η εταιρεία τα θεωρεί στρατηγικής σημασίας για τη βιώσιμη ανάπτυξή της σε βάθος χρόνου.
Η ζήτηση για ταξίδια παρέμεινε ισχυρή από τον Απρίλιο μέχρι τον Ιούλιο, ωστόσο, η Airbnb εκτιμά ότι η ανάπτυξη στον ρυθμό ημερήσιων κρατήσεων θα είναι ηπιότερη σε σχέση με το τρίτο τρίμηνο του 2024.