Το μέλλον στον τουρισμό και στα ταξίδια, απασχόλησαν στελέχη και ηγέτες του κλάδου στο Skift Global Forum στη Νέα Υόρκη. Εκεί οι εμπειρογνώμονες μοιράστηκαν απόψεις και συμπεράσματα για το μέλλον του κλάδου τα επόμενα χρόνια. Τί θα επικρατήσει;

  1. Η τεχνολογία, η πιο σημαντική εμπειρία του επισκέπτη
    Την τεχνολογία και την καινοτομία, επεσήμαναν οι σπεσιαλίστες πρέπει να υιοθετήσουν οι ξενοδοχειακές εταιρείες οι οποίες θα πρέπει να χρησιμοποιούν την τεχνολογία για να να επικοινωνούν -χωρίς χρονικό περιορισμό- με τους επισκέπτες πριν,κατά τη διάρκεια και μετά την παραμονή τους.
  2. Η προσωπική εκπλήρωση, είναι η νέα φιλοδοξία
    Ενώ το 2018 κυριαρχείται από τα αυθεντικά ταξίδια, η τάση θα εξελιχθεί περαιτέρω, συμπεριλαμβάνοντας σημαντικές εμπειρίες που δημιουργούνται αποκλειστικά για τον κάθε ταξιδιώτη.  Οι ταξιδιώτες θα χαίρονται αργές και και συγκλονιστικές εμπειρίες, σε ταξίδια που επικεντρώνονται στη μάθηση και όχι στην κατανάλωση.
  3. Αύξηση ταξιδιών στην Ασία
    Ο αυξανόμενος αριθμός των Κινέζων ταξιδιωτών θα συνεχίσει να προσελκύει την προσοχή μεγάλων εταιρειών φιλοξενίας. Μέχρι το 2021, οι Κινέζοι τουρίστες θα ξοδεύουν 429 δισεκατομμύρια δολάρια σε ταξίδια, σύμφωνα με μια έκθεση της CLSA, επιλέγοντας προορισμούς όπως Ιαπωνία, Ταϊλάνδη και άλλους στη Νοτιοανατολική Ασία – ειδικά τη Σιγκαπούρη, την Ινδονησία, τη Μαλαισία και τις Φιλιππίνες.
  4. Αφήνοντας θετικό αντίκτυπο στον προορισμό
    Αλλάζει η στρατηγική ταξιδιού για να ωφελήσει άμεσα τις τοπικές κοινότητες που επισκέπτονται οι τουρίστες. Σε αυτό συμβάλλει ο βιώσιμος τουρισμός που στόχο έχει την τόνωση της οικονομικής ανάπτυξης σε τουριστικούς προορισμούς μέσω της επικοινωνίας και της συνεργασίας με τους ντόπιους.
  5. Ταξίδια πουλτελείας επικεντρωμένα στην αποκλειστικότητα και την εξατομίκευση
    Καθώς ο τομέας πολυτέλειας κερδίζει όλο και περισσότερους οπαδούς, οι ξενοδόχοι θα πρέπει να επαναπροσδιορίσουν αυτό που προσφέρουν στους ελίτ φιλοξενουμένους. Οι άνθρωποι θέλουν να ζήσουν πράγματα που δεν μπορούν να ζήσουν οι άλλοι άνθρωποι, είναι η τάση που θα επικρατήσει. Αποκλειστικές εμπειρίες σε απαιτητικούς ταξιδιώτες και έντονη ανάγκη για επένδυση στην εξατομίκευση.