PARIS, FRANCE - APRIL 05: In this photo iIllustration, the logo of the online e-commerce company Alibaba is displayed on the screen of an iPhone on April 05, 2019 in Paris, France. Founded by Jack Ma in 1999, the Chinese group Alibaba has established itself as one of the world's e-commerce giants. In China, it holds nearly 90% of the market. Last year, Alibaba recorded $ 10.2 billion in profits. (Photo by Chesnot/Getty Images)

Στις δέκα πιο σημαντικές εμπορικές ταυτότητες παγκοσμίως βρίσκεται η κινεζική Alibaba ενώ ακολουθεί η τεχνολογική εταιρία Tencent , σύμφωνα με τα στοιχεία επιχειρηματικής αναφοράς.

Η αξία της εμπορικής ταυτότητας της του κολοσσού Alibaba κατέγραψε ετήσια αύξηση 16% στα 131,2 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ μετακινήθηκε κατά δύο θέσεις, στην θέση επτά και για πρώτη φορά βρίσκεται πιο μπροστά από την Tencent.

Η Alibaba έχει την πιο σημαντική εμπορική ταυτότητα στην Κίνα, σύμφωνα με τα στοιχεία της αναφοράς (2019 Brand Top 100 Most Valuable Global Brands) για την κατάταξη των πιο σημαντικών εμπορικά επιχειρήσεων, σε παγκόσμιο επίπεδο.

Στην 8η θέση της κατάταξης βρίσκεται η Tencent, με την εφαρμογή πολλαπλών χρήσεων WeChat, καθώς έπεσε τρεις θέσεις σε σύγκριση με την προηγούμενη χρονιά, με την οικονομική αξία της εμπορικής ταυτότητας της να έχει μειωθεί κατά 27% ή κατά 130,9 δισεκατομμύρια δολάρια.