Σύνταξη: tourismtoday.gr

Η Trivago ανακοίνωσε αύξηση 17% σε ετήσια βάση για το δεύτερο τρίμηνο του 2025, ανεβάζοντας τα συνολικά έσοδα στα 139,3 εκατομμύρια ευρώ.

Η εταιρεία δήλωσε ότι έχει σημειώσει ανάπτυξη για τρία συνεχόμενα τρίμηνα και αυτό είναι το δεύτερο σερί όπου τα έσοδα από παραπομπές έχουν σημειώσει διψήφια ετήσια αύξηση, συμπεριλαμβανομένης μιας αύξησης 10% στην Αμερική, στην Ευρώπη και 32% στον υπόλοιπο κόσμο.
Η επισκεψιμότητα σε brands χαρακτηρίστηκε ως «βασικός παράγοντας» της ανόδου.

Η εταιρεία ανέφερε καθαρές ζημίες ύψους 6,5 εκατομμυρίων ευρώ στο δεύτερο τρίμηνο, ενώ τα προσαρμοσμένα κέρδη EBITDA βελτιώθηκαν, φτάνοντας τα 5,1 εκατομμύρια ευρώ.
Οι συνολικές διαφημιστικές δαπάνες ήταν στο +22% σε ετήσια βάση, καταγράφοντας αύξηση 20,9 εκατομμυρίων ευρώ.

Η Trivago απέδωσε την άνοδο «των επενδύσεων σε επωνυμίες σε όλα τα τμήματα με στόχο την αύξηση του όγκου της άμεσης επισκεψιμότητας στις πλατφόρμες».
Παράλληλα, σχεδιάζει να κλιμακώσει ξανά τις προσπάθειες μάρκετινγκ αυτό το καλοκαίρι, με τις διαφημιστικές δαπάνες να αυξάνονται περισσότερο.
Ωστόσο, η Trivago δήλωσε ότι ο αριθμός «παραμένει πολύ κάτω από τα ιστορικά επίπεδα».

Επίσης ολοκλήρωσε την εξαγορά της Holisto, εταιρείας που βασίζεται σε τεχνητή νοημοσύνη, η οποία παρέχει συσσωρευτή τιμών ξενοδοχείων και μηχανή κρατήσεων white-label, στις 31 Ιουλίου.
Η πλατφόρμα metasearch απέκτησε τα εκκρεμή μετοχικά μερίδια της Holisto έναντι 22,3 εκατομμυρίων ευρώ.