
Η TUI Airways βρέθηκε στο επίκεντρο κριτικής μετά από ανάλυση του βρετανικού καταναλωτικού οργανισμού Which?, η οποία την ανέδειξε ως τη λιγότερο συνεπή σε θέματα ακρίβειας χρόνου αναχωρήσεων μεταξύ των έξι μεγαλύτερων αεροπορικών εταιρειών του Ηνωμένου Βασιλείου.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας (CAA) που επεξεργάστηκε η Which?, μόνο το 59,2% των πτήσεων της TUI αναχώρησαν στην ώρα τους την περίοδο Μάιος 2024 – Απρίλιος 2025. Το ποσοστό αυτό είναι χαμηλότερο από το 67,2% που είχε καταγραφεί το 2019, πριν από την πανδημία.
Στη δεύτερη θέση των καθυστερήσεων βρέθηκε η Wizz Air, ακολουθούμενη από τις Ryanair, easyJet, Jet2.com και British Airways.
Η αναπληρώτρια αρχισυντάκτρια του Which? Travel, Naomi Leach, σχολίασε ότι «πολλές αεροπορικές εμφανίζουν χειρότερη εικόνα σε θέματα συνέπειας σε σχέση με την προ πανδημίας περίοδο», τονίζοντας την ανάγκη καλύτερης ενημέρωσης και στήριξης των επιβατών σε περιπτώσεις καθυστερήσεων.
Απαντώντας, εκπρόσωπος της TUI επισήμανε ότι η ακρίβεια παραμένει σημαντική προτεραιότητα, ωστόσο η εταιρεία δίνει απόλυτη έμφαση στο να μην ακυρώνονται πτήσεις. «Ακόμη κι αν υπάρξουν καθυστερήσεις, οι επιβάτες ταξιδεύουν τελικά στον προορισμό τους και επιστρέφουν, αντί να μείνουν στο έδαφος», ανέφερε. Η TUI τόνισε επίσης ότι διαθέτει 11 εφεδρικά αεροσκάφη – τον μεγαλύτερο αριθμό που είχε ποτέ – για να περιορίζει τις ακυρώσεις.
Από την πλευρά της, η Wizz Air σημείωσε ότι παρά τις καθυστερήσεις, ο δείκτης ολοκλήρωσης πτήσεων της εταιρείας φτάνει το 99,9% από το Ηνωμένο Βασίλειο το πρώτο τετράμηνο του 2025. Η easyJet δήλωσε ότι καταβάλλει κάθε προσπάθεια ώστε να μειώνει τις καθυστερήσεις, παρά το γεγονός ότι δραστηριοποιείται σε ένα από τα πιο πολυσύχναστα εναέρια δίκτυα στον κόσμο.
Οι British Airways και Ryanair δεν προχώρησαν σε σχόλιο προς το Which?.