Στοχευμένη διαφημιστική καμπάνια στην πλατφόρμα VOOT της Ινδίας ξεκινάει ο Οργανισμός Δημοσίων Σχέσεων και Μάρκετινγκ (MMPRC) στις Μαλδίβες.

Η καμπάνια θα έχει διάρκεια περίπου ένα μήνα. Θα στοχεύει σε κοινό από το Δελχί, τη Βομβάη, το Χαϊντεραμπάντ, τα Τσενάι, το Κοχίν και το Αχμενταμπάντ. Απώτερος σκοπός της είναι να αυξήσει τις αφίξεις από την ινδική αγορά.

Η VOOT είναι μία από τις κορυφαίες πλατφόρμες OTT της Ινδίας, με περίπου 15 εκατομμύρια μηνιαίες προβολές.

Προκειμένου να ενισχύσει περαιτέρω την παρουσία στην αγορά στη γειτονική Ινδία, ο MMPRC ξεκίνησε δύο αξιοσημείωτες εκστρατείες.

Συμμετοχή σε εικονική έκθεση

Πιο αναλυτικά συμμετείχε στην εικονική έκθεση SATTE GenX. Πρόκειται για την Πρώτη Εικονική Έκθεση της Νότιας Ασίας για την ταξιδιωτική και τουριστική βιομηχανία.

Η πρώτη καμπάνια περιλαμβάνει το νούμερο ένα γαμήλιο δίκτυο της Ινδίας. Πρόκειται για το Wedding Sutra, το οποίο φιλοξενεί ένα από τα μεγαλύτερα κοινά γάμου στην Ινδία.

Το MMPRC διεξήγαγε επίσης μια εθνική ραδιοφωνική εκστρατεία στην Ινδία από τις 5 έως τις 16 Οκτωβρίου.

Οι Μαλδίβες προωθήθηκαν στο Δελχί, τη Βομβάη, τη Μπανγκαλόρ, την Καλκούτα, τα Τσενάι, το Αχμενταμπάντ, το Τιρουβανανταπούραμ και τον Κότσι μέσω πολλών κορυφαίων ραδιοφωνικών καναλιών σε κάθε πόλη.

Ταξιδιωτική φούσκα με την Ινδία

Ταυτόχρονα η ταξιδιωτική φούσκα που ξεκίνησε στις 25 Αυγούστου επέτρεψε μια τακτική διαδρομή με εβδομαδιαίες πτήσεις μεταξύ Ινδίας και Μαλδίβες. Στόχος είναι να αυξηθούν οι τουριστικές αφίξεις από την ινδική αγορά.

Με βάση τα στοιχεία άφιξης του 2019, η Ινδία κατατάσσεται στη 2η θέση των αγορών με τις υψηλότερες επιδόσεις στις Μαλδίβες.