– Αλήθεια που πήγαν τα 2 εκατ. ευρώ του «Give Greece a Chance» και ποιοι ήταν αυτοί που κονόμησαν από τις επιστροφές των καταχωρήσεων στις ξένες εφημερίδες ή έλαβαν τα σχετικά ποσοστά από τους αντιπροσώπους στην Ελλάδα των ξένων εφημερίδων; Έτσι θα επιλεγούν και οι δυο εταιρείες δημοσίων σχέσεων που θα προσπαθήσουν να ανανήψουν τον ελληνικό τουρισμό που κινδυνεύει με συντριβή φέτος το καλοκαίρι. Επίσης ποιο «αστέρι» αποφάσισε να υιοθετηθεί το σύνθημα του επαίτη ειρηνοποιού: «Give Greece a Chance» και όχι το σωστό κατά τη γνώμη μας και πολλών ειδικών του εξωτερικού: «Give Greece the Chance».
– Ανοργανωσιά από το γραφείο Γερουλάνου για την επέτειο εορτής των 60 ετών ιστορίας των ΕΟΤ, μια εκδήλωση που προφανώς κλείστηκε την τελευταία στιγμή και οι Δημόσιες Σχέσεις του Οργανισμού προσπαθούν να βγάλουν τα κάστανα από τη φωτιά.
– Επειδή λέμε ή προσπαθούμε να λέμε μόνο αλήθειες, μόνο η Διεύθυνση διαφήμισης του ΕΟΤ έχει την εμπειρία -δεν είμαι σίγουρος ότι είναι πλήρης από πλευράς στελέχωσης- και την ικανότητα να βρει τις σωστές εταιρείες δημοσίων σχέσεων να κάνουν τη δουλειά προβολής της χώρας σε Γερμανία και Μεγάλη Βρετανία και όχι τα αρπακτικά τύπου «Give Greece a Chance», όπου ουδόλως μας ενδιαφέρει αφού τα λεφτά τα πλήρωσαν ιδιώτες.
– Μπρουτάλ αγόρι, αφού αγνοείς το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο, το μόνο θεσμικά κατοχυρωμένο σύμβουλο του κράτους, στις κρίσιμες αποφάσεις για τον ελληνικό τουρισμό μην περιμένεις να συμμετέχεις και στις περιφερειακές εκδηλώσεις που επέρχονται.
– Μπράβο στην Περιφέρεια Πελοποννήσου για τη συμμετοχή της στην τουριστική έκθεση του Βερολίνου. Μετά από πολλά χρόνια προβληματικών συμμετοχών φαίνεται ότι η συγκεκριμένη περιφέρεια ανοίγει τα φτερά της στον τουρισμό και όχι μόνο. Μαθαίνω ότι ο Πέτρος Τατούλης δρομολογεί σχέδιο διείσδυσης της περιφέρειας σε νέες αγορές προετοιμάζοντας το έδαφος με εξειδικευμένα προϊόντα. Ίδωμεν…
– Μολονότι το επενδυτικό κλίμα για την Ελλάδα είναι δυσμενές εξαιτίας, αφενός της οικονομικής αβεβαιότητας της χώρας και αφετέρου λόγω των αγκαθιών που θέτει το ΥΠΕΚΑ σε οποιαδήποτε επένδυση επιχειρείται στην Ελλάδα, το Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου προχώρησε την περασμένη Τρίτη στη δημοσίευση της προκήρυξης διαγωνισμού εκμίσθωσης της έκτασης της Αφάντου στη Ρόδο. Πρόκειται για μοναδικό οικόπεδο 1.878,6 στρ. το οποίο θα παραχωρηθεί από τη διαχειρίστρια εταιρεία ΕΤΑΔ για 99 έτη στον ανάδοχο, ενώ προβλέπεται η δημιουργία πολυτελούς ξενοδοχείου και τουριστικών κατοικιών που θα πλαισιώνουν το υφιστάμενο γήπεδο γκολφ. Σύμφωνα με πληροφορίες για την εν λόγω έκταση (εμπεριέχει το παλιό οικόπεδο του ΕΟΤ και τη γειτνιάζουσα έκταση της πρώην ΚΕΔ) υπάρχει έντονο ενδιαφέρον επενδυτών από το Ισραήλ και τη Ρωσία, ενώ υπήρξε παλαιότερα και από ελληνικής πλευράς. Υπενθυμίζεται ότι για το συγκεκριμένο οικόπεδο είχαν ενδιαφερθεί από κοινού οι όμιλοι Λασκαρίδη και Σμπώκου που έχουν αγοράσει τα παλιό Hilton (σημερινό Sheraton) στην Ιξιά.
Πλέον η δυνατότητα ανέγερσης τουριστικών κατοικιών κάνει το διαγωνισμό ελκυστικό για τους επενδυτές, όμως κατά πληροφορίες, το ΥΠΕΚΑ μέσω του νέου χωροταξικού για τον τουρισμό που έδωσε πριν λίγες ημέρες προς διαβούλευση αγνοώντας τις εισηγήσεις του υπουργείου Πολιτισμού Τουρισμού, βάζει νέες τρικλοποδιές στο τομέα της τουριστικής κατοικίας αναγκάζοντας τον επενδυτή να προχωρήσει σε ιδιωτική πολεοδόμηση.
– Την ίδια ώρα κατά τις ίδιες πληροφορίες το Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου δρομολογεί Στρατηγικό Σχέδιο Ανάπτυξης της Ρόδου δεδομένου ότι το ¼ της έκτασης της νήσου ανήκει στο ελληνικό δημόσιο. Στο πλαίσιο αυτό εξετάζονται μέθοδοι αξιοποίησης ακινήτων υπό τη μορφή clustering, σχέδιο που εμπεριέχει μεταξύ άλλων την εκμετάλλευση μεγάλων εκτάσεων -κυρίως- στο Πρασονήσι, άλλων στην Τσαμπίκα και τον Αρχάγγελο όπως και αλλού, με στόχο την κατασκευή άλλων 3 γηπέδων γκολφ στο νησί, την ίδρυση Κέντρου Αθλητικού Τουρισμού κ.λ.π.. Προς τούτο αναμένεται να ξεκινήσει εκτεταμένος διάλογος του Ταμείου με τους τοπικούς φορείς.
– Αναρωτιόμουν για ποιο λόγο πήγε πίσω ο διαγωνισμός του Ελληνικού, εξέλιξη που θα μπορούσε να εκληφθεί ως αναμονή για περισσότερους επενδυτές. Αμ δε. Μαθαίνω ότι και οι Άραβες από το Κατάρ ετοιμάζονται να την κάνουν με ελαφρά πηδηματάκια. Ο λόγος βρίσκεται στο ΥΠΕΚΑ και στα σκουριασμένα μυαλά που βρίσκονται εκεί και δεν νοούν να αντιληφθούν ότι με την ατέρμονη γραφειοκρατία και τη στρεβλή νοοτροπία περί τουριστικής ανάπτυξης δεν πρόκειται να έλθει ούτε ένας επενδυτής. Και για να γίνω ποιο συγκεκριμένος. Κατά την διάρκεια των επαφών που είχε το Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου με επενδυτές στα διάφορα roadshows που διενήργησε στο εξωτερικό, εξήχθησαν ορισμένα συμπεράσματα τα οποία το Ταμείο, μέσω του υπουργείου Οικονομίας, τα ζήτησε από το ΥΠΕΚΑ στο πλαίσιο του νόμου για την αξιοποίηση του Ελληνικού. Τελικώς το ΥΠΕΚΑ και ειδικά ο αρμόδιος υπουργός Γιώργος Παπακωσταντίνου έκανε για ακόμη μια φορά του κεφαλιού του, με αποτέλεσμα στο Σχέδιο Νόμου να βάζει ουκ ολίγους περιορισμούς, όπως για παράδειγμα συντελεστή 0,2% στην παράλια ζώνη, αλλά και πολλούς άλλους άρρηκτα συνδεδεμένους με αντιλήψεις περασμένων δεκαετιών. Στο Ταμείο δεν πίστευαν στα μάτια τους μόλις είδαν το σχετικό νόμο, αιτία του οποίου ήταν να αποχωρήσει άμεσα ένας ενδιαφερόμενος κολοσσός -κωλύομαι να σας αποκαλύψω το όνομα του- που διαπίστωσε ότι σε αυτή τη χώρα δεν μπορεί να πάει τίποτε μπροστά. Η καθυστέρηση που ζήτησε το Τ.Α.Ι.ΠΕ.Δ αφορά την προσπάθεια αλλαγής ορισμένων περιορισμών και να περάσει ο νόμος ούτως ώστε να έχει κάποια ελκυστικά στοιχεία για να προσελκύσει ένα ισχυρό σχήμα στο σχετικό διαγωνισμό.
– Μακεδονική γκάφα ή συμφωνία
Στην πλήρη αποδοχή των σκοπιανών θέσεων αναφορικά με την ύπαρξη Μακεδονικής γλώσσας έχει κατά πως φαίνεται προχωρήσει το αεροδρόμιο Μακεδονία. Αν κάποιος εισέλθει στην επίσημη ιστοσελίδα του Διεθνούς Αεροδρομίου «Μακεδονία» στη Θεσσαλονίκη, http://www.thessalonikiairport.gr/tickets/ απ’ όπου μπορεί κάποιος να κάνει την κράτηση των εισιτηρίων του ηλεκτρονικά και επιλέξει γλώσσα θα διαπιστώσει ότι στις γλώσσες περιλαμβάνονται και τα Μακεδονικά (Macedonian)!!! Μήπως έχει γίνει κάποια συμφωνία που δεν τη γνωρίζουμε ; Αλήθεια τι γνώμη έχει για το θέμα ο Μακεδονομάχος Παναγιώτης Ψωμιάδης…;
– Η μάχη της κινητής
Με την επωνυμία ΕΛΤΑ καρτοκινητή τα Ελληνικά Ταχυδρομεία αξιοποιούν τα 800 υποκαταστήματα τους διαθέτοντας προϊόντα κινητής τηλεφωνίας. Ειδικότερα τα ΕΛΤΑ και η Vodafone προχώρησαν στη διάθεση της «ΕΛΤΑ Καρτοκινητής», powered by Vodafone, που δίνει τη δυνατότητα σε όλους τους καταναλωτές να τριπλασιάζουν την αξία ομιλίας τους, με κάθε ανανέωση από 10 Ευρώ και άνω.
Υπογραμμίζεται ότι η «ΕΛΤΑ Καρτοκινητή» διατίθεται αποκλειστικά από το δίκτυο των καταστημάτων ΕΛΤΑ.
Όπως επισημαίνει ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας Χρήστος Βαρσάμης το νέο πακέτο καρτοκινητής απευθύνεται σε συνδρομητές που αναζητούν οικονομία, απλότητα και ευκολία στη χρήση του καρτοκινητού τους, προσφέροντας παράλληλα ξεκάθαρες χρεώσεις.
Επισημαίνεται ότι οι συνδρομητές μπορούν να ανανεώνουν το χρόνο ομιλίας τους στο πανελλαδικό δίκτυο ΕΛΤΑ, σε όλα τα καταστήματα Vodafone, καθώς και με κάρτες ανανέωσης Vodafone σε περίπτερα. Για περισσότερες πληροφορίες και πακέτα σύνδεσης οι ενδιαφερόμενοι πρέπει να επισκεφθούν ένα από τα καταστήματα ΕΛΤΑ σε όλη την Ελλάδα, καθώς επίσης και τους ταχυδρομικούς διανομείς της επαρχίας.