H δημιουργία Γραφείου Πληροφόρησης Τουριστών στο λιμάνι Κυλλήνης, ήταν μεταξύ των θεμάτων που τέθηκαν στο τραπέζι κατά τη συνάντηση του Περιφερειάρχη Δυτ. Ελλάδας Απόστολου Κατσιφάρα με το Δήμαρχο Ανδραβίδας – Κυλλήνης Ναμπίλ Μοράντ.
Η πρόταση θα εξειδικευτεί τις επόμενες ημέρες προκειμένου η Περιφέρεια να αναλάβει το περίπτερο και ο Δήμος τη στελέχωσή του.
Η συνάντηση των δύο ανδρών πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο προσκλήσεσων έργων ΕΣΠΑ του Επιχειρησιακού Προγράμματος της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας 2014 – 2020.













