
Σύνταξη: tourismtoday.gr
Μια διαδικτυακή πλατφόρμα «αυτοεξυπηρέτησης», αναπτύσσει η Accor. Με αυτή δίνει την δυνατότητα στους διαχειριστές για επαγγελματικά ταξίδια και MICE να κάνουν απευθείας κρατήσεις σε δωμάτια, χώρους εκδηλώσεων και υπηρεσίες catering σε περισσότερα από 5.600 καταλύματα παγκοσμίως.
Η γαλλική εταιρεία φιλοξενίας δήλωσε ότι μια «προ-κυκλοφορίας» έκδοση της πλατφόρμας θα είναι διαθέσιμη στα τέλη του 2025, με αρχική λειτουργικότητα για πωλήσεις που είναι συνδεδεμένες με το Salesforce και μόνο για κρατήσεις μικρών ομάδων.
Ο πλήρως εξοπλισμένος χώρος θα τεθεί σε λειτουργία στις αρχές του 2026 και θα συνδέεται άμεσα με ένα απόθεμα περισσότερων από 800.000 δωματίων επισκεπτών και 2,5 εκατομμυρίων τ.μ. χώρου εκδηλώσεων, καθώς και με το πρόγραμμα επιβράβευσης πελατών ALL Accor, ανέφερε η εταιρεία.
Το «οικοσύστημα» συναντήσεων και εκδηλώσεων αναπτύσσεται σε συνεργασία με διάφορους τεχνολογικούς συνεργάτες και θα χρησιμοποιεί το σύστημα online κρατήσεων MeetingPackage ως «ραχοκοκαλιά» του, συνδέοντας τον ιστότοπο της Accor με περιφερειακά εργαλεία πωλήσεων και εστίασης.
Αυτό περιλαμβάνει το Backyou στην Ευρώπη και τη Βόρεια Αφρική, το iVvy για μικρά και μεσαία ξενοδοχεία στην Ασία-Ειρηνικό, τη Μέση Ανατολή, την Αφρική και την Αμερική, και το Delphi της Amadeus για πολυτελή και πολυτελή ξενοδοχεία.
Η πλατφόρμα θα ενσωματώσει επίσης το σύστημα διαχείρισης ακινήτων Opera cloud της Oracle για την ενοποίηση των ξενοδοχειακών τμημάτων της Accor και θα παρουσιάσει τρεις επιλογές διαχείρισης κρατήσεων και εκδηλώσεων:
- Premium, για πολυτελή ξενοδοχεία καθώς και για μεγάλες εγκαταστάσεις συναντήσεων και εκδηλώσεων
- Standard, για μικρά και μεσαία ξενοδοχεία.
- Essential, για ξενοδοχεία που διαχειρίζονται μόνο κρατήσεις ομαδικών καταλυμάτων.
«Είμαστε τυχεροί που συνεργαζόμαστε με τους κορυφαίους παρόχους τεχνολογίας που μας βοηθούν να δημιουργήσουμε μια απρόσκοπτη και αποτελεσματική εμπειρία χρήστη, δήλωσε ο Julien Houdebine, επικεφαλής πωλήσεων και εσόδων της Accor.
Μέσω αυτού του νέου ψηφιακού οικοσυστήματος συναντήσεων και εκδηλώσεων, ολόκληρο το απόθεμα εκδηλώσεων της Accor θα γίνει πιο ορατό, προσβάσιμο και ελκυστικό».
Η εξέλιξη αυτή έρχεται μετά την ανακοίνωση σταθερής αλλά «χαμηλότερης» εταιρικής ζήτησης από την Accor κατά το πρώτο τρίμηνο του έτους, μετά από διψήφια αύξηση εσόδων από μεγάλες εταιρείες το 2024.
Αυτό έρχεται επίσης μετά από παρόμοια κίνηση από την ανταγωνίστρια Marriott, η οποία, τον περασμένο Ιούλιο, λάνσαρε την πλατφόρμα άμεσης κράτησης Business Access για μικρομεσαίες επιχειρήσεις.