
Σύμφωνα με μια νέα ανάλυση που διεξήχθη από τη συμβουλευτική εταιρεία Kantar, τα ταξίδια είναι το πιο συζητημένο θέμα στα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης σήμερα.
Με την κλιμάκωση της πανδημίας COVID-19 , πολλοί από εμάς έχουν αρχίσει να ζουν σε μια νέα πραγματικότητα που απαιτεί κοινωνική απομόνωση και αυξημένη εξάρτηση από τις online πλατφόρμες για να παραμείνουν συνδεδεμένοι.
Ίσως τώρα περισσότερο από ποτέ, οι αλληλεπιδράσεις των κοινωνικών μέσων των ανθρώπων αντικατοπτρίζουν ζωηρά τις σκέψεις, τα συναισθήματα και τις συμπεριφορές που προκαλούνται από την αβεβαιότητα και την αστάθεια που συνοδεύουν αυτή την παγκόσμια κρίση της υγείας.
Για να αξιοποιήσει την τρέχουσα συλλογική νοοτροπία των ανθρώπων από όλο τον κόσμο, ο κινητήρας AI της Kantar ανέλυσε πάνω από 89 εκατομμύρια θέσεις κοινωνικών μέσων ενημέρωσης. Δείγματα δημοσιεύσεων προέρχονταν από την Αυστραλία, την Αυστρία, τον Καναδά, τη Δανία, τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ινδία, την Ιταλία, την Ισπανία, την Ελβετία, τις ΗΠΑ και το Ηνωμένο Βασίλειο.
Είναι ενδιαφέρον ότι το θέμα των «Ταξιδιών και Κινητικότητας» αποδείχτηκε ότι ήταν η πιο συζητημένη κατηγορία συνολικά, ξεπερνώντας κατά πολύ τους επιλαχόντες «Προσωπική Φροντίδα» και το «Αθλήματα».
Δεδομένης της προοδευτικής έκδοσης των ταξιδιωτικών συμβουλών των ΗΠΑ και των ταξιδιωτικών απαγορεύσεων που επιβλήθηκαν από διάφορες χώρες τις τελευταίες εβδομάδες, μπορούμε να υποθέσουμε ότι πολλές συζητήσεις επικεντρώνονται στα επικείμενα επερχόμενα ταξιδιωτικά σχέδια ή στην επιστροφή εκείνων που ήταν ήδη στο εξωτερικό.
Επίσης οι αναφορές περιπτώσεων κορωνοϊού που εμφανίζονται σε κρουαζιερόπλοια και πτήσεις με αεροπλάνα πιθανώς να πυροδότησαν συζητήσεις.
Αναμφισβήτητα ωστόσο, η παραμονή στο σπίτι και η γενικότερη έλλειψη κοινωνικοποίησης και κίνησης έχουν εμπνεύσει ένα wanderlust, καθώς ονειρευόμαστε την ημέρα που θα είναι και πάλι ασφαλές να αρχίσουμε να σχεδιάζουμε τις επόμενες διακοπές των ονείρων μας.